آئی سی سی نے چیمپئنز ٹرافی ٹیم کا اعلان کر دیا ، سرفراز احمد کپتان ہونگے، ویرات کوہلی بھی ٹیم میں شامل

آئی سی سی نے چیمپئنز ٹرافی ٹیم کا اعلان کر دیا ، سرفراز احمد کپتان ہونگے، ...
آئی سی سی نے چیمپئنز ٹرافی ٹیم کا اعلان کر دیا ، سرفراز احمد کپتان ہونگے، ویرات کوہلی بھی ٹیم میں شامل

  


دبئی (ڈیلی پاکستان آن لائن ) انٹرنیشنل کرکٹ کونسل نے آئی سی سی چیمپئنز ٹرافی ٹیم کا اعلان کردیا ہے جس کے کپتان سرفراز احمد ہوں گے۔ٹیم میں بھارتی کپتان ویرات کوہلی کو بطور کھلاڑی شامل کیا گیاہے۔

اے آر وائے نیوز کے مطابق آئی سی سی نے چیمپئنز ٹرافی 2017 ءمیں شرکت کرنے والی ٹیموں کے بہترین کھلاڑیوں پر مشتمل آئی سی سی چیمپئنزٹرافی 2017ءٹیم کا اعلان کردیا گیا ہے جس میں پاکستان، بھارت، برطانیہ، بنگلہ دیش اور نیوزی لینڈ کی ٹیموں میں سے کھلاڑیوں کا انتخاب عمل میں آیا ہے۔

آئی سی سی چیمپئنز ٹرافی 2017ءٹیم کے انتخاب کے لیے 6رکنی جیوری تشکیل دی گئی تھی جس کے چیئرمین آئی سی سی کے جنرل منیجر تھے، دیگر اراکین میں سابق کرکٹرز سارو گنگولی، رمیض راجہ، مائیکل ایتھرسن اور لارنس بوتھ شامل تھے۔

جیوری نے کارکردگی کی بنیاد پر ایک متوازن ٹیم منتخب کی ہے جس میں ٹورنامنٹ کے علاوہ مجموعی کارکردگی کو بھی پرکھا گیا ہے اور ٹورنامنٹ میں بہترین کارکردگی دکھانے والے تمام کھلاڑی ٹیم کا حصہ بنے ہیں۔

اس ٹیم میں 4 پاکستانی، 3بھارتی، 3برطانوی اور ایک بنگلہ دیشی کھلاڑی شامل ہے جب کہ بارہویں کھلاڑی کے طور پر نیوزی لینڈ کین ولیم سن شامل ہیں۔

ان کھلاڑیوں میں شیکھر دھون، فخر زمان، تمیم اقبال، ویرات کوہلی،جوئے روٹ ،بین سٹوکس،عادل رشید، سرفراز احمد، جنید خان، بھونیشور کمار، حسن علی، کین ولیم سن کو شامل کیا گیا ہے۔

مزید : کھیل /اہم خبریں


loading...