امریکہ میں ہم جنس پرستوں کے نائٹ کلب میں فائرنگ، 5 ہلاک، 18 زخمی

امریکہ میں ہم جنس پرستوں کے نائٹ کلب میں فائرنگ، 5 ہلاک، 18 زخمی
امریکہ میں ہم جنس پرستوں کے نائٹ کلب میں فائرنگ، 5 ہلاک، 18 زخمی
سورس: Screen Grab

  

ڈینور (ڈیلی پاکستان آن لائن) امریکی ریاست  کولوراڈو میں ہفتے کی رات ہم جنس پرستوں کے نائٹ کلب میں فائرنگ کے نتیجے میں پانچ افراد ہلاک اور 18 زخمی ہو گئے۔ کولوراڈو اسپرنگس پولیس لیفٹیننٹ پامیلا کاسٹرو نے ایک نیوز کانفرنس میں  بتایا کہ کلب کیو میں حملے کے بعد ایک مشتبہ شخص زیر حراست  ہے  اور اس کا علاج کیا جا رہا ہے۔  پولیس کو شوٹنگ کے بارے میں آدھی رات سے پہلے ابتدائی فون کال موصول ہوئی، موقع پر  پہنچنے والے  افسران نے ایک شخص کو  حراست میں لیا  جس کے بارے میں خیال کیا جاتا تھا کہ وہ مشتبہ ہے۔

انہوں نے اس نے حملے کے محرکات کے بارے میں کوئی معلومات نہیں دیں اور یہ بتانے سے بھی انکار کر دیا کہ فائرنگ میں کس قسم کا آتشیں اسلحہ استعمال کیا گیا تھا۔ اپنی گوگل کی  وال پر  کلب کیو خود کو 'بالغوں پر مبنی ہم جنس پرستوں اور ہم جنس پرست نائٹ کلبوں کی میزبانی کرنے والے تھیم نائٹ جیسے کراوکی، ڈریگ شوز اور ڈی جے ' کے طور پر بیان کرتا ہے۔

کلب نے اپنے فیس بک پیج پر ایک بیان میں کہا کہ 'ہماری کمیونٹی پر ہونے والے بے ہودہ حملے سے تباہی ہوئی ہے. ہم بہادر صارفین کے فوری رد عمل کا شکریہ ادا کرتے ہیں جنہوں نے بندوق بردار کو زیر کیا اور اس نفرت انگیز حملے کو ختم کیا۔'

مزید :

بین الاقوامی -