ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعرات) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعرات) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعرات) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

 کسی جگہ کوئی گڑ بڑ ہے۔ اس لئے صورتِ حال میں بہتری نہیں آ رہی۔ آپ ہو سکے تو استخارے کی مدد لیں تاکہ اصل وجہ معلوم ہو سکے، ورنہ نقصان اور آزمائشی سے دن چل رہے ہیں۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

 آپ نے جس بات کو اپنے ذہن پر سوار کیا ہوا ہے اس کو وہاں سے نکال دیں تو بہتر ہے انشاءاللہ کسی بھی قسم کا کوئی خطرہ نہیں ہے۔ اللہ نے چاہا تو اب بہتری شروع ہو گی۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

 آپ نے کافی دنوں کے بعد آج اچھے دن کا سامنا کرنا ہے۔ ان شاءاللہ، حکمت عملی تیار کر لیں۔ ممکن ہے کہ آج نئی نئی خبریں ملیں اور آپ کو اس کے ذریعے مشکلات سے آزادی نصیب ہو۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

 تبدیلی کا ابھی مت سوچیں۔ ابھی صورت حال ایسی نہیں ہے، جب ہو گی تو حالات بھی غیبی انداز میں خود بخود بن جائیں گے جو کررہے ہیں ایمانداری سے اس پر فوکس کریں۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

 راستے بند تھے تو فکر مند نہ ہوں۔ اب کھلنا شروع ہو گئے ہیں اور اس کا اندازہ آپ کو آج ہی ہو جائے گا۔ آج دوپہر کے بعد بھی ایک اچھی خبر ابتداءبہتری کرنے والی ہے۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

 ہر صورت اپنی نظر اتاریں۔ راشن کی صورت میں صدقہ دیں اور اپنے تمام حالات کا از سر نو جائزہ لیں کہ کس جگہ پر کوئی مسئلہ ہے تو اس کو دور کیا جا سکے فوری۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

 آج مالی لحاظ سے کافی بہتر دن معلوم ہوتا ہے۔ کچھ اہم ضرورتیں پوری ہوں گی اور جس بھی شخص سے امید لگا رکھی تھی وہ بھی پوری ہونے کا واضح امکان ہے۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

 انجان شخص پر بھروسہ نہ کریں اور فی الحال اپنے معاملات کسی پر ظاہر مت ہونے دیں۔ ان کو حل کرنا بھی ہے تو خاموشی سے حل کرنے کی کوشش کریں، نازک دن ہے۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

 ماضی کی غلطیوں سے سبق حاصل کریں اور جس بھی طرف سے نقصان ہوا تھا یا آپ کو مشکل میں ڈالا گیا تھا۔ اس طرف نہ جائیں۔ آج اپنے مال کی حفاظت بھی ضرور کریں۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

 آپ جو چاہ رہے ہیں وہ ابھی ممکن نہیں ہے۔ اس لئے جو مل رہا ہے اس کا شکر ادا کرکے اس پر ہی چلا جائے تو بہتر ہے اور آج ادھار کے معاملے میں نہ آئیں۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

 جذباتی ہو رہے ہیں۔ عقل سے کام لیں جو نصیب میں تھا ہی نہیں اس کے پیچھے کیوں بھاگ رہے ہیں۔ آج دل کو سنبھالیں اور دور رہیں جو ماضی میں بھی خطرہ تھے۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

 ایک اہم دن ہے۔ کچھ فیصلے کرنے کے لئے۔ آج جس بھی کام میں ہاتھ ڈالیں اپنے ہاتھوں کو مضبوط رکھیں اور ماضی کی غلطی کو بالکل بھی نہیں دہرانا یہ خیال رہے۔

مزید :

لائف سٹائل -ہاروسکوپ -