انٹرنیشنل اٹامک انرجی کمیشن کی سالانہ جنرل کانفرنس ، پاکستان کی بھرپور شرکت

انٹرنیشنل اٹامک انرجی کمیشن کی سالانہ جنرل کانفرنس ، پاکستان کی بھرپور شرکت
انٹرنیشنل اٹامک انرجی کمیشن کی سالانہ جنرل کانفرنس ، پاکستان کی بھرپور شرکت

  

ویانا۔(اکرم باجوہ) پاکستان اٹامک انرجی کمیشن (PAEC) کے چیئرمین محمد نعیم اور ترک نیوکلیئر اینڈ منرل ریسرچ ایجنسی (TENMAK) کے سربراہ پروفیسر ڈاکٹر عبدالقادر بالکی نے ویانا میں انٹرنیشنل اٹامک انرجی ایجنسی (IAEA) کی سالانہ جنرل کانفرنس میں پاکستان کے قومی نمائشی اسٹینڈ کا افتتاح کیا۔اس افتتاح کے موقع پر  غیر ملکی اور پاکستانی لوگ بھی موجود تھے۔

ڈپٹی ڈائریکٹر جنرل اور ہیڈ آف ڈیپارٹمنٹ آف نیوکلیئر سائنسز اینڈ ایپلی کیشنز محترمہ نجات مختار نے بھی افتتاح میں شرکت کی۔  انہوں نے کہا کہ پاکستان نے سماجی و اقتصادی ترقی کے لیے ایٹمی ٹیکنالوجی کے استعمال میں بڑی پیش رفت کی ہے۔ انہوں نے آئی اے ای اے کے ساتھ پاکستان کے کئی دہائیوں کے تعاون کو سراہا۔ اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے پاکستان اٹامک انرجی کمیشن پیس کے چیئرمین محمد نعیم اور آئی اے ای اے میں پاکستان کے مستقل نمائندے آفتاب احمد کھوکھر نے ان طریقوں پر روشنی ڈالی جن میں ایٹمی ٹیکنالوجی پاکستان کی سماجی و اقتصادی ترقی میں حصہ ڈال رہی تھی اور پاکستان اٹامک انرجی کمیشن کے سائنسدانوں اور انجینئروں کو خراج تحسین پیش کیا۔

نمائشی سٹینڈ بجلی کی پیداوار ، صحت ، زراعت ، صنعت اور ماحولیاتی تحفظ جیسے مختلف شعبوں میں ایٹمی ٹیکنالوجی کے پرامن استعمال میں پاکستان کی کامیابیوں کو ظاہر کرنا چاہتا ہے۔

 آئی اے ای اے کی جنرل کانفرنس کے پورے ہفتے کے دوران نمائشی اسٹینڈ فعال رہے گا اور بین الاقوامی مندوبین آئی اے ای اے کا عملہ اور دیگر دلچسپی رکھنے والے زائرین اس کا دورہ کریں گے۔ آئی اے ای اے کے بانی رکن کی حیثیت سے پاکستان نے جوہری ٹیکنالوجی کے پرامن استعمال کو فروغ دینے کے لیے لازمی تنظیم کے ساتھ دیرینہ باہمی فائدہ مند تعاون کا لطف اٹھایا ہے۔

مزید :

بین الاقوامی -