بشریٰ بی بی کی دربار بابا فرید پر بنا پروٹوکول حاضری، فرائض میں غفلت برتنے پر 28 افسران و ملازمین کے تبادلے

بشریٰ بی بی کی دربار بابا فرید پر بنا پروٹوکول حاضری، فرائض میں غفلت برتنے پر ...
بشریٰ بی بی کی دربار بابا فرید پر بنا پروٹوکول حاضری، فرائض میں غفلت برتنے پر 28 افسران و ملازمین کے تبادلے

  



پاکپتن (تنویر ساحر ) خاتون اول بشریٰ بی بی کے بغیر پروٹوکول دربار بابا فرید گنج شکرؒ کے دورے نے انتظامی معاملات کی قلعی کھول دی ، فرائض میں غفلت برتنے پر ایڈمنسٹریٹر اوقاف اور منیجر اوقاف پاکپتن او ایس ڈی بنا دیے گئے جبکہ دربار پر مامور عملہ کے 12 ارکان کو ضلع بدر کردیا گیا ہے۔

روزنامہ پاکستان کے مطابق خاتون اول بشریٰ بی بی نے دربار بابا فرید ؒ پر بنا کسی پروٹوکول کے حاضری دی، چونکہ وہ پردے میں ہوتی ہیں اس لیے وہاں موجود کوئی بھی شخص انہیں پہچان نہیں پایا اور نہ ہی خاتون اول نے اپنے آپ کو ظاہر کیا۔ حاضری کے بعدبشریٰ بی بی نے دربار کے مختلف حصوں کا دورہ کیا اور انتظامی معاملات کا جائزہ لیا۔

خاتون اول نے دربار پر حاضری کے دوران انتہائی ناقص انتظامی معاملات دیکھے جس کے باعث 2 افسران کو او ایس ڈی اور 3 کا تبادلہ کردیا گیا، فرائض میں غفلت برتنے پر ماتحت عملے کے 23 ارکان کو بھی ٹرانسفر ، پوسٹنگ کا سامنا کرنا پڑا، ان میں 12 ایسے ملازمین بھی شامل ہیں جنہیں ضلع بدر کردیا گیا ہے۔

روزنامہ پاکستان کو دستیاب  سی سی ٹی وی فوٹیج میں بھی دیکھا جاسکتا ہے کہ خاتون اول بشریٰ بی بی عام لوگوں کی طرح دربار پر حاضری دے رہی ہیں، اس دوران انہوں نے سکیورٹی پر مامور عملے سے کچھ بات چیت بھی کی لیکن ویڈیو دیکھ کر یوں ہی لگتا ہے کہ سکیورٹی اہلکار انہیں پہچان نہیں پائے ۔

مزید : علاقائی /پنجاب /پاکپتن