شہری کا انوکھا احتجاج،ایئرپورٹ پر سب کے سامنے اپنے کپڑے اتار پھینکے کیونکہ۔۔۔

شہری کا انوکھا احتجاج،ایئرپورٹ پر سب کے سامنے اپنے کپڑے اتار پھینکے ...
شہری کا انوکھا احتجاج،ایئرپورٹ پر سب کے سامنے اپنے کپڑے اتار پھینکے کیونکہ۔۔۔

  

نیویارک (نیوز ڈیسک) امریکا کے ایئرپورٹ پر ناراض مسافر نے احتجاج کا انوکھا طریقہ اپناتے ہوئے خود کو برہنہ کرلیا اور سینکڑوں دیگر مسافروں کی موجودگی میں اپنا برہنہ احتجاج تقریباً ایک گھنٹے تک جاری رکھا۔

مزیدپڑھیں:میں کسی ایسے مرد سے شادی کر لوں گی جو میرے لیے ۔۔۔

ریاست نارتھ کیرولائنا کے شارلٹ ڈگلس انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر یہ واقعہ اس وقت پیش آیا جب یو ایس ایئرویز کی ایک پرواز میں اوور بکنگ کی وجہ سے ادھیڑ عمر مسافر کو جگہ نہ مل سکی۔ ایک عینی شاہد خاتون نے بتایا کہ اسے اچانک غصے سے اور بلند آواز میں بولنے والے مرد کی آوازیں سنائی دیں۔ ایئرپورٹ کے ایک ملازم نے اسے بتایا کہ ادھیڑ عمر شخص بہت ناراض ہے۔ خاتون نے WBTV سے بات کرتے ہوئے بتایا کہ اس وقت اس شخص نے کپڑے پہنے ہوئے تھے اور وہ ایک ڈیسک کے سامنے کھڑا ہوکر عملے کے ساتھ ظہار ناراضی کررہا تھا۔ یہ شخص کچھ وقت غصے کا اظہار کرتا رہا اور پھر اپنے کپڑے اتارنے شروع کردئیے۔ ایئرپورٹ سیکیورٹی نے اسے گھیر لیا لیکن یہ تقریباً ایک گھنٹے تک برہنہ ہی رہا اور غصے سے ادھر اُدھر چلتا رہا۔ خاتون نے بتایا کہ اس نے اپنی زندگی میں ایسا منظر کبھی نہیں دیکھا اور اس انوکھے واقعے کی تصاویر بھی بنائیں۔

تقریباً ایک گھنٹے بعد ناراض مسافر کو لیجایا گیا۔ ایئرلائن کے ایک نمائندے نے اس واقع کے متعلق بات کرتے ہوئے کہا کہ احتجاجی مسافر طبی مسائل سے دوچار تھا اور اسے میڈیکل کیئر کے لئے لیجایا گیا۔

مزید : ڈیلی بائیٹس