21مئی ۔۔۔ تاریخ کے آئینے میں 

21مئی ۔۔۔ تاریخ کے آئینے میں 
21مئی ۔۔۔ تاریخ کے آئینے میں 

  

لاہور(ڈیلی پاکستان آن لائن )آج کے دن 1991کو انڈیا کے چھٹے وزیر اعظم راجیو گاندھی کو قتل کر دیا گیا تھا ، راجیو گاندھی کو 1991کی الیکشن کمپین کے دوران خودکش دھماکے میں قتل کیا گیا ،حملہ آور ایک خاتون تھی جس کا تعلق سری لنکا کی علیحدگی پسند عسکریت پسند تنظیم تامل ٹائیگرز سے تھا۔ خودکش بم دھماکے میں کم از کم 14 افراد اپنی جانوں سے ہاتھ دھو بیٹھے۔واضح رہے کہ راجیو گاندھی کی والدہ کو بھی ان کے گارڈ نے قتل کر دیا تھا اور ان کی والدہ کے قتل کے صرف 7سال بعد ہی ان کو بھی قتل کر دیا گیا ۔

21مئی 1979 کو امریکی ہم جنس پرست سیاستدان ہاروے ملک کو سر عام گولی مار دی گئی ،ہاروے ملک کے قاتل ڈین وائٹ کو صرف رضاکارانہ قتل عام کا مجرم قرار دیا گیا اور سزا میں کمی کر دی گئی جس کے بعد ملک بھر میں وائٹ نائٹ فسادات نے جنم لیا۔ اس فیصلے نے شہر کی ہم جنس پرستوں کی کمیونٹی کو اس قدر مشتعل کیا تھا کہ اس نے نیو یارک شہر میں 1969 کے اسٹون وال فسادات کے بعد سے ہم جنس پرستوں کے امریکیوں کا سب سے پرتشدد ردعمل شروع کیا تھا امریکہ میں ہم جنس پرستوں کے حقوق کی جدید تحریک کا آغازہوا ۔

آج ہی کے دن 1932 کو امیلیا ایرہارٹ بحر اوقیانوس کے پار سولو نان سٹاپ پرواز کرنے والی پہلی خاتون بن گئیں،5سال بعدامیلیا ایرہارٹ دنیا کے چکر لگانے کی کوشش کے دوران پرواز گمشدہ ہو گئیں ، امریکی پروازکی گمشدگی پرواز کی تاریخ میں سب سے زیادہ زیر بحث لاحاصل اسرار میں سے ایک ہے۔

21مئی 1904 فیفاایسوسی ایشن فٹ بال کی عالمی گورننگ باڈی کی بنیاد رکھی گئی،فیڈریشن انٹرنیشنل فٹ بال ایسوسی ایشن ورلڈ کپ کی تنظیم کے لیے ذمہ دار ہے، جو کہ دنیا کے سب سے زیادہ دیکھے جانے والے کھیلوں کے مقابلوں میں سے ایک ہے۔

مزید :

ادب وثقافت -