برسبین ٹیسٹ میں ناقص امپائرنگ کا ’ریکارڈ‘ قائم ہو گیا، پاکستانی باﺅلرز کی 21 نو بالز نظرانداز ہو گئیں، سب سے حیران کن خبر آ گئی

برسبین ٹیسٹ میں ناقص امپائرنگ کا ’ریکارڈ‘ قائم ہو گیا، پاکستانی باﺅلرز کی ...
برسبین ٹیسٹ میں ناقص امپائرنگ کا ’ریکارڈ‘ قائم ہو گیا، پاکستانی باﺅلرز کی 21 نو بالز نظرانداز ہو گئیں، سب سے حیران کن خبر آ گئی

  



برسبین (ڈیلی پاکستان آن لائن) پاکستان اور آسٹریلیا کے درمیان برسبین میں جاری ٹیسٹ کے دوسرے روز پاکستانی باﺅلرز کی جانب سے کرائی گئی 21 نو بالز ایمپائرز کی نظروں میں نہ آ سکیں جس کے باعث امپائرنگ کے معیار پر انگلیاں اٹھنے لگی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان کے 16 سالہ فاسٹ باﺅلر نسیم شاہ نے آسٹریلوی بیٹسمین ڈیوڈ وارنر کی وکٹ لی تو ایمپائر فوری طور پر یہ جانچنے میں ناکام رہے کہ نسیم شاہ کا پاﺅں کریز سے باہر نکل چکا تھا تاہم جب ری پلے میں چیک کیا گیا تو نسیم شاہ کا پاﺅں کریز سے باہر نکلتا دکھائی دیا۔

آسٹریلوی کرکٹر ٹرینٹ کوپلینڈ نے اپنے ٹوئٹر اکاﺅنٹ پر ایک ویڈیو شیئر کی ہے جس میں دیکھا جاسکتا ہے کہ پاکستانی باﺅلرز کی جانب سے کرائی گئی نو بالز کو گراﺅنڈ ایمپائرز کی آنکھ پکڑنے میں ناکام رہی۔ ٹرینٹ کوپلینڈ نے ویڈیو کے ساتھ ٹویٹ کیا ہے کہ ایمپائرز کی نظر سے اوجھل رہنے والی نو بالز کو 7 سپورٹس اینالسٹ کی جانب سے بار بار نشاندہی کی گئی کہ یہ نو بالز ہیں مگر گراﺅنڈ ایمپائرز کے کان پر جوں تک نہ رینگی۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز پاکستانی وکٹ کیپر محمد رضوان کو بھی نو بال پر آﺅٹ قرار دیا گیا تھا جبکہ کیمرے کی آنکھ میں بار بار دیکھا جاسکتا ہے کہ باﺅلر کا پاﺅں کریز سے باہر نکل رہا تھا۔

مزید : کھیل