ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (منگل) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (منگل) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (منگل) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

 آپ کو ان دنوں گھر اور بہن بھائیوں کے ساتھ سنبھل کر چلنا ہوگا کشیدگی کا امکان ہے اور وراثتی معاملے کو لے کر بھی مسئلہ پیدا ہو سکتا ہے۔ غصہ نہیں کرنا ورنہ رشتے ٹوٹ سکتے ہیں۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

 جو لوگ عرصہ دراز سے کسی نئے کام کے بارے میں سوچ رہے تھے وہ اب خود کو اس کے لئے تیار کر لیں میرے اللہ نے چاہا تو جلد اس کی ابتداءہو گی آج کا دن کچھ نئی خبر دے رہا ہے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

 اب لوگوں کے بارے میں اب رائے تبدیل ہو گی جن کو اپنا سمجھ رہے تھے وہ ہی خلاف ہوتے دکھائی دیں گے۔ اب الگ سے چلنا ہوگا ایک ساتھ چلنا بے حد مشکل ہوتا جارہا ہے تیار ہیں۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

 آپ اپنے گھر کے بارے میں لاپرواہی کا مظاہرہ کر رہے ہیں اس وقت ان کو آپ کی سب سے زیادہ ضرورت ہے آپ کی وتجہ بڑے مسائل پیدا ہونے سے بچانے میں بے حد مدد گار ثابت ہو گی۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

 روزگار کے حوالے سے اللہ سے بڑی امید ہے کہ اچھی خبریں آئیں گی مگر ابھی کسی حوالے سے پیسوں کی سخت ضرورت ہے جو پوری ہونا مشکل ہے جس کی وجہ سے ایک کام رک سکتا ہے۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

 روزگار کے لئے سفر میں اب آسانیاں ہوں گی ممکن ہے کہ موجودہ کام میں بھی تبدیلی آئے۔ مگر ابھی آپ خانگی مسائل کا شکار ہیں اس سے جان چھوڑنا بے حد ضروری ہوگا۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

 اس وقت صحت کا خاص خیال رکھیں ٹینشن لینے سے کچھ حاصل نہیں ہوگا آپ کو اپنے سارے معاملات کو سپرد اللہ کر دینا چاہئے پھر دیکھیں کہ مسئلے کس طرح حل ہوتے ہیں۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

 اللہ آپ کی تمام مشکلات آسان فرمائیں مگر نیت کا عمل سب سے زیادہ ہے اپنے معاملات پر غور کریں اپنی غلطیوں کا احساس ہو جائے گا اور آپ کی اصلاح سب ٹھیک کر دے گی۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

 لوگوں کی باتوں میں آکر فی الحال اپنی پوزیشن کو تبدیل نہ کریں۔ اگر ایسا کیا تو سخت پریشانی میں آ جائیں گے جب ایسا کرنا ہوگا تو صورتحال بھی خودبخود بن جائے گی۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

 آج آپ کی ایک بڑی پریشانی کا کچھ حل تو نکل سکتا ہے اور بندش میں جکڑے ہوئے اب آزاد ہوں گے آپ کو نماز کی پابندی کی سخت ضرورت ہے لاپرواہی بہت زیادہ ہے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

 بس کریں اب معاملات کو دیکھیں لاپرواہی اور اس موبائل نے آپ کو بہت خراب کیا ہے۔ آپ ایک اچھے وقت سے محروم ہو گئے ہیں اب بھی باز نہ آئے تو کب آئیں گے۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

 ایک ضرورت ان شاءاللہ آج کسی وقت ہی پوری ہونے کا امکان ہے جو لوگ نوکری کی تلاش میں ہیں سات یوم کے اندر اس حوالے سے بڑی اچھی خبر سن لیں گے ان شاءاللہ۔

مزید :

لائف سٹائل -ہاروسکوپ -