آدمی نے اپنی انتہائی شرمناک تصاویر معروف اداکارہ کو بھیج دیں، دیکھ کر ہی رنگ لال ہوجائے

آدمی نے اپنی انتہائی شرمناک تصاویر معروف اداکارہ کو بھیج دیں، دیکھ کر ہی رنگ ...
آدمی نے اپنی انتہائی شرمناک تصاویر معروف اداکارہ کو بھیج دیں، دیکھ کر ہی رنگ لال ہوجائے
کیپشن:    سورس:   Twitter/Iamkavitak

  

ممبئی (ڈیلی پاکستان آن لائن) آدمی نے اپنی انتہائی شرمناک تصاویر معروف اداکارہ کویتا کوشک کو بھیج دیں جنہیں دیکھ کر اداکارہ غصے سے آگ بگولا ہوگئیں اور ممبئی پولیس کو شکایت درج کرادی ۔

بھارتی میڈیا کے مطابق معروف ٹی وی شو " ایف آئی آر" کی اداکارہ نے اس شخص کا بھانڈا اپنی ایک ٹوئیٹ میں پھوڑا جس نے انہیں اپنے جسم کے مخصوص حصوں کی تصاویر بھیجی تھیں۔ ممبئی پولیس، سائبرسیل  اور نیشنل کمیشن فار ویمن کو ٹیگ کرتے ہوئے اداکارہ نے لکھا کہ مجھے امید ہے کہ اس کی تصاویر اور سوشل میڈیا ہینڈل کے بعد اس شخص کو گرفتار کرنے میں کوئی مشکل نہیں ہوگی "۔

اگلی ہی ٹوئیٹ میں اداکارہ نے لکھا کہ شنکر نام کا یہ شخص اسے تصاویر بھیج رہاہے ، وہ معاشرے کی اس منافقت کو  سامنے لائی ہیں اور استفسار کیا کہ " سارا زور عورتوں پر ہی چلتا ہے کیا ؟ ان کا مزید کہنا تھا کہ اس کے مکروہ فعل کا پتہ چلنے کے بعد بھی کسی نے یہ بھی جاننے کی کوشش نہیں کی کہ وہ کہاں رہتا ہے، اگر وہ شخص سلیبرٹیز کیساتھ یہ سب کچھ کرنے کی ہمت کرسکتا ہے تو سوچیں، کہ کم حیثٰیت لڑکیوں کیلئے کتنا برا خطرہ ہوگا؟ دوسری طرف ممبئی پولیس نے اس شکایت پر فوری ایکشن لیا ۔

مزید :

تفریح -