" عمران خان ارطغرل نہیں بلکہ حلب کےامیر العزیز ہیں کیونکہ ۔ ۔ ۔ " ٹوئٹر پر #ارطغرل_عمران_خان کا ٹرینڈ شروع ہوا تو سوشل میڈیا صارف نے ایسی بات کہہ دی کہ ڈرامہ دیکھنے والا ہر پاکستانی اتفاق کرنےپر مجبور ہوجائے گا

" عمران خان ارطغرل نہیں بلکہ حلب کےامیر العزیز ہیں کیونکہ ۔ ۔ ۔ " ٹوئٹر پر ...

  

لاہور(ڈیلی پاکستان) " عمران خان ارطغرل نہیں بلکہ حلب کےامیر العزیز ہیں کیونکہ ۔ ۔ ۔ " ٹوئٹر پر #ارطغرل_عمران_خان کا ٹرینڈ شروع ہوا تو سوشل میڈیا صارف نے ایسی بات کہہ دی کہ ڈرامہ دیکھنے والا ہر پاکستانی اتفاق کرنےپر مجبور ہوجائے گا۔

تفصیلات کے مطابق سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹویٹر پر ارطغرل عمران خان ٹاپ ٹرینڈ کررہا ہے جس میں لوگ عمران خان اور ترک ڈرامہ سیریز ارطغرل غازی کے درمیان مماثلت پر بات  کر رہے ہیں۔

ریزورکشن نامی ایک ٹویٹر ہینڈل نے ٹویٹ کیا کہ "عمران خان ارطغرل نہیں بلکہ حلب کے امیر عبدالعزیز ہیں، جوکہ صلاحالدین ایوبی کے پوتے تھے۔ وہ خود بھی ایک عظیم رہنما  تھے اور افتالیاس اور ںاصر جیسے غداروں میں گھرے تھے۔

بلال اصغرنے لکھا "لوگ عمران خان کے بارے میں وہی کہہ رہے ہیں جو ارطغرل کہتے ہیں کہ وہ لوگ جو اللہ کے ولی ہوتے ہیں وہ کسی سے نہیں ڈرتے، وہ کیوں خوفزدہ نہیں ہے؟ وہ اس لیے خوفزدہ نہیں ہے کیونکہ اللہ پر اسکا مضبوط ایمان ہے۔

سمیعہ ارشد نے عمران خان کو امت مسلمہ کا ایک مضبوط رہنما قرار دیتےہوئے ایک تصویر شیئر کی جس پر لکھا ہے کہ دیکھا جائے تو ارطغرل اور عمران خان کو ایک جیسے حالات دشمن اور غداروں کا سامنا ہے۔

فین گرل آف پی ایم آئی کے  نے دو اقوال لکھا پہلے قول میں لکھتی ہیں کہ ارطغرل کا کہنا ہے کہ جو خواب نہیں دیکھتا اس کا کوئی مستقبل نہیں ہے۔

جب کہ عمران خان کہتے ہیں کہ "اپنے خوابوں کے لیے سمجھوتہ کرو لیکن خوابوں پر سمجھوتہ نہ کرو"

مزید :

ڈیلی بائیٹس -