ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعرات) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعرات) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعرات) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

 آپ کو جس بھی کام کے لئے پیسوں کی ضرورت ہو گی انشاءاللہ اس کا بندوبست ہو جائے گا اور آپ کو اپنے روز گار میں بھی واضح بہتری ملنے کا امکان موجود ہے۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

 آج کا دن مالی لحاظ سے بہتر ہے اور جس طرف امید لگا رکھی تھی وہ پوری ہو سکتی ہے اور روز گار کے حوالے سے دن بدن بہتری آتی جا رہی ہے۔ آپ کی توجہ درکار ہے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

 اس وقت گھریلو ماحول میں کشیدگی والا خانہ کھلا ہوا ہے آپ کو بڑے تحمل اور غصہ قابو میں رکھ کر چلنے کی ضرورت ہے جو لوگ بے روز گار ہیں وہ آج کام پر لگ جائیں گے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

 دوسروں کے معاملات میں مداخلت کرنے کے بجائے اگر اپنے سیدھے کرنے پر توجہ دیں تو زیادہ مناسب رہے گا۔ اس وقت آپ نے خود اپنے کاموں میں خرابی کی ہوئی ہے۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

 ایک اہم کام میں کامیابی مل سکتی ہے جو شخص کافی عرصے سے رابطے میں نہ تھا وہ اب دوبارہ مل جائے گا۔ ان دنوں گھریلو ماحول میں بھی صورتحال بہتر ہونے جا رہی ہے۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

 آپ کافی دنوں کے بعد اب کچھ بہتری والی پوزیشن پر آئے ہیں آپ کی مالی حالت بھی اچھی ہونا شروع ہو گئی اور عرصہ دراز سے رکے ہوئے کام بھی چل نکلنے کی امید ہے۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

 اگر یوں چھوٹی موٹی باتوں پر پریشان ہوتے رہے تو زندگی گزر گئی۔ اللہ پاک پر بھروسہ رکھیں آپ کو کچھ نہیں ہوگا۔ وقت تو اب ساتھ دینے کے لئے بالکل تیار ہے۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

 جن لوگوں نے عرصہ دراز سے خوشی کی خبر نہیں سنی۔ اب ان کو تیار ہو جانا چاہئے۔ ان کے دن بدل رہے ہیں اور بہت سے معاملات سیدھے ہوتے نظر آتے ہیں ان شاءاللہ۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

 اگر آپ نے اپنے معاملات ٹھیک نہیں کئے تو آگے چل کر آپ کو مشکلات کا سامنا ہو سکتا ہے۔ جو لوگ کسی بھی طرح کے ناجائز کام میں فوری واپسی کا راستہ اختیار کریں۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

 ابھی جو مل رہا ہے اس کا شکر ادا کریں اور اللہ پر بھروسہ کریں آپ کو بہت مشکل حالات کا سامنا رہا ہے۔ اب قدرت مہربان ہو رہی ہے۔ بس تھوڑا سا انتظار کرنا ہے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

 آپ دوسروں سے مشورہ کرنے کے بجائے اپنے اللہ پاک سے بات کیوں نہیں کرتے وہ تو آپ کو ہر مشکل سے نکلنے پر قادر ہے دعا سب سے بڑا وظیفہ ہے اس کو پکڑ لیں بس۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

 اس وقت جو مشکل ہے وہ آج دوپہر سے ختم ہونے کی طرف جائے گی اگلے تین چار یوم میں آپ کافی پریشانیوں سے نکل جانے میں ان شاءاللہ کامیاب ہو جائیں گے۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -