فلپائن،فیری بوٹ میں آگ لگ گئی،7 افرادہلاک 

فلپائن،فیری بوٹ میں آگ لگ گئی،7 افرادہلاک 
فلپائن،فیری بوٹ میں آگ لگ گئی،7 افرادہلاک 

  

منیلا (شِنہوا)فلپائن میں پیر کو کشتی میں آ تشزدگی سے کم از کم 7 افراد ہلاک ہوگئے، کشتی میں 124 مسافر اور عملے کے 10 ارکان سوار تھے اور یہ مرکزی لیوزون جزیرے کے صوبہ کیوزون کے ایک قصبے جارہی تھی۔

فلپائن کوسٹ گارڈ کے ترجمان کموڈور آرمنڈ بالیلو نے بتایا کہ کشتی مرکرافٹ 2 صوبے کے جزیرائی قصبے پولی لیو سے مقامی وقت کے مطابق صبح 5 بجے روانہ ہوئی، اور اس کی منزل رئیل ٹان کی بندرگاہ تھی۔ کشتی میں آگ بندرگاہ سے 900 میٹر دور صبح 6 بج کر 30 منٹ پر لگی۔بالیلو نے بتایا کہ آ تشزدگی کے سبب مسافروں اور عملے نے سمندر میں چھلانگ لگادی تھی۔ 120 افراد کو سمندر سے نکال لیا گیا ہے، جبکہ 3 افراد کی حالت نازک ہے۔بالیلو نے کہا کہ امدادی کارروائی ابھی بھی (4 افراد کی تلاش کے لیے) جاری ہے۔

فلپائن کوسٹ گارڈ کی جانب سے جا ری کردہ حادثے کی ویڈیو اور فوٹو کے مطابق کشتی میں آگ بھڑک رہی ہے اور لوگ اسے چھوڑ کے بھاگ رہے ہیں۔دوسری تصویر میں لوگوں کو تیرتی ہوئی اشیا اوررسیوں سے چمٹے دیکھا جاسکتا ہے، جبکہ ایک ویڈیو میں فلپائن کوسٹ گارڈ کا ایک رکن ایک شخص کو بچارہا ہے۔حکام آگ لگنے کی وجوہات کی تحقیقات کررہے ہیں، جس کے بارے میں کہا جارہا ہے کہ یہ انجن روم سے شروع ہوئی تھی۔

مزید :

بین الاقوامی -