ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (بدھ) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (بدھ) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (بدھ) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

جس بھی قسم کے حالات سے آپ گزرے ہیں یہ آپ کی ہمت ہے مگر اب اس کے ازالے کا وقت آ گیا ہے۔ ذہنی طور پر تیار رہیں۔ اب کافی کچھ حاصل ہوگا۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

جو لوگ کسی بھی مسئلے کا شکار چلے آ رہے ہیں وہ سورة بقرہ کی روزانہ تلاوت ضرور کریں تاکہ جس رجعت یا بندش سے عمل ہو رہا ہے وہ ٹوٹ سکے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

ان دنوں لا پرواہی کا مظاہرہ کیا تو اس کے بڑے خطرناک نتائج برآمد ہوں گے۔ آپ کو حالات کے مطابق قدم اٹھانا ہے۔ غلطی کی گنجائش نہیں ہے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

جو لوگ کسی بھی الجھن میں مبتلا ہیں وہ آج دو غریبوں کو کھانا کھلا دیں اور اپنے سر سے نظر بھی اتاریں حالات تو بدنظری ہی ظاہر کر رہے ہیں۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

(نعیم القادر اللہ) کچھ کر کے اپنے پاس رکھ لیں پھر دیکھیں کہ حالات کس طرح آپ کے حق میں کروٹ لیتے ہیں۔ آج حسد کرنے والوں سے دور ہی رہیں۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

نوکری کی تلاش میں مدد ملے گی جیسے غیبی مدد آ چکی ہو اور تبادلے و ترقی کے امکانات بھی آپ کے سر کھرے ہیں آج بہر حال اچھا دن ثابت ہوگا۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

پرشانی کی آج کوئی بات نہیں ہے۔ آپ بالکل بھی نہ گھبرائیں اور اللہ کا نام لے کر اپنے مقاصد کی جانب پیش قدمی کریں۔ کامیابی کے امکانات ہیں۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

جو لوگ کسی بھی معاملے کو لے کر ضرورت سے زیادہ پریشان ہیں وہ ہرگز نہ گھبرائیں بحکم اللہ جس مقام پر ستارہ ہے وہ پاور فل ہے ہر مشکل سے نکل جائیں گے۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

آج کا دن بڑا اہم ہے شاید اس میں چند فیصلے بڑی سطح پر کرنے پڑیں اس لئے سوچ سمجھ کر قدم اٹھائیں اور اندازے سے بلکل بھی کام نہ کریں۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

اب صورتحال میں بہتری تو آ رہی ہے مگر ابھی بھی جلد بازی میں فیصلے نہ کرنے کا مشورہ ہے۔ یہ غلطی کریں گے تو شاید بڑے نقصان سے دو چار ہو سکتے ہیں۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

آپ کو ابھی تک ٹھیک راستہ نہیں ملا آپ استخارے سے مدد لیں گے تو یقیناً آپ کو راستہ کا مناسب تعین ہو سکے گا آج بڑا غور فکر کرنا ہوگا۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

اولاد کے حوالے سے آپ جس قسم کی پریشانی کا شکار ہیں اس میں سے نکلنے کے لئے اب کوئی اہم قدم بھی تو اٹھانا ہے ورنہ صورتحال مختلف ہو گی۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -