سعودی عرب کے 90 ویں قومی دن کے موقع پر سفیرِ پاکستان راجہ علی اعجاز کا خصوصی پیغام

سعودی عرب کے 90 ویں قومی دن کے موقع پر سفیرِ پاکستان راجہ علی اعجاز کا خصوصی ...
سعودی عرب کے 90 ویں قومی دن کے موقع پر سفیرِ پاکستان راجہ علی اعجاز کا خصوصی پیغام

  

ریاض (وقار نسیم وامق) سعودی عرب کے  90 ویں قومی دن کے موقع پر سعودی عرب میں سفیرِ پاکستان راجہ علی اعجاز نے اپنے پیغام میں کہا ہے کہ حکومت پاکستان اور عوام کی جانب سے ، میں خادم حرمین شریفین  شاہ سلمان بن عبد العزیز ، ولی عہد شہزادہ  محمد بن سلمان اور سعودی عرب کی عوام  کو اپنے دل کی اتھاہ گہرائیوں سے مبارکباد پیش کرتا ہوں. 

پاکستان اور سعودی عرب اسٹریٹجک اتحادی ہیں اور مشکل اوقات میں کندھے سے کندھا ملا کر کھڑے ہیں۔ ہمارے تعلقات مشترکہ عالمی نقطہ نظر پر مبنی ہیں۔ پاکستانی عوام سعودی عرب کی قیادت اور عوام کو عزت اور قدر کی نگاہ سے دیکھتے ہیں۔ اس رشتے کی گہرائی کا اندازہ ہزاروں کلومیٹر کے فاصلے پر ہونے کے باوجود دونوں افراد کے مابین پیار کے گہرے جذبات سے لگایا جاسکتا ہے۔

سعودی عرب میں تقریبا 25 لاکھ پاکستانی آباد ہیں جو مملکت اور اس کے لوگوں کی مہمان نوازی کو سراہتے ہیں، خاص طور پر میں سعودی حکومت کی عملی طور پر پیشہ وارانہ انداز میں کورونا وبائی مرض کوویڈ 19 سے متاثرہ پاکستانیوں سمیت مملکت میں مقیم افراد کو مفت طبی امداد کی سہولیات فراہم کرنے پر میں سعودی حکومت کا معترف ہوں. 

گزشتہ برسوں کے دوران ، مملکت نے متاثر کن ترقی کی ہے اور عالمی امور میں اپنی نظریاتی قیادت کی رہنمائی میں ایک اہم مقام حاصل کیا ہے۔ سعودی ویژن 2030 تیز رفتار ترقی اور تبدیلی کے لئے ایک روڈ میپ ہے۔ پاکستان اس اقدام میں ایک فعال شراکت دار ہو گا ، کیونکہ یہ طے شدہ اہداف تمام فریقین کے لئے خوشحالی کے ایک نئے دور کی شروعات کریں گے۔

سعودی عرب اور پاکستان مشترکہ مذہب اور مشترکہ اقدار میں مضبوطی سے جڑے ہوئے ہیں اور ایک طویل عرصے سے برادرانہ تعلقات کے حامل ہیں۔ میں، بطور سفیر پاکستان اپنے دوطرفہ عوام کے مفاد کے لئے تمام شعبوں میں دوطرفہ تعاون کو مزید وسعت دینے کے لئے مستقل کوششیں کرنے کا عہد کرتا ہوں۔

میں اللہ تعالٰی سے دعا گو ہوں کہ وہ سعودی عرب اور پاکستان کو ہر قسم کی آفتوں سے بچائے ، اور ہمارے بھائی چارے اور تعلقات کو مزید مستحکم کرنے میں ہماری مدد کرے۔ آمین

مزید :

عرب دنیا -