اداکارہ مہوش حیات کی نئی سیلفی وائرل، گلوکارہ آئمہ بیگ بھی خاموش نہ رہ سکیں

اداکارہ مہوش حیات کی نئی سیلفی وائرل، گلوکارہ آئمہ بیگ بھی خاموش نہ رہ سکیں
اداکارہ مہوش حیات کی نئی سیلفی وائرل، گلوکارہ آئمہ بیگ بھی خاموش نہ رہ سکیں

  

کراچی (ویب ڈیسک) پاکستان کی تمغہ امتیاز یافتہ اداکارہ مہوش حیات نے سوشل میڈیا پر اپنی ایک نئی سیلفی شیئر کی ہے جس پر ان کے مداحوں کی جانب سے خوب تعریفیں کی جا رہی ہیں۔پاکستان فلم و ڈرامہ انڈسٹری کی خوبصورت اداکارہ مہوش حیات سوشل میڈیا پر کافی متحرک نظر آ تی ہیں اور آئے دن اپنے مداحوں کے ساتھ نئی تصاویر اور ویڈیوز شیئر کرتی رہتی ہیں جنہیں ان کے مداحوں کی جانب سے خوب پسند کیا جاتا ہے۔

مہوش حیات نے اپنی ایک خوبصور ت سیلفی اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹس پر شیئر کی ہے جس میں وہ نہایت خوبصورت نظر آ رہی ہیں ، مہوش حیات نے سیلفی شیئر کرتے ہوئے ساتھ میں لکھا ہے کہ ’ کیا اب بھی سیلفی لینا کوئی بڑی بات ہے۔

View this post on Instagram

Are selfies still a thing ..? ????????‍♀️Idk lol #MehwishHayat #saturdayeveningchills #Iseeyouseeme ????

A post shared by Mehwish Hayat (@mehwishhayatofficial) on

مہوش حیات اپنی سیلفی سوشل میڈیا اکاؤنٹس، مائیکروبلاگنگ ویب سائٹ ٹوئٹر اور فوٹو ، ویڈیو شیئرنگ ایپلیکیشن انسٹاگرام پر شیئر کرنے کے بعد خوب تعریفیں بٹور رہی ہیں۔

ان کی سیلفی پر پاکستانی گلوکارہ آئمہ بیگ کی جانب سے بھی تعریف کی گئی ہے جبکہ مہوش حیات کی خوبصورتی کی تعریف کرتے ہوئے ان مداحوں کی جانب سے کہا جارہا ہے کہ مہوش کا سیلفی لینا اور اسے پوسٹ کرنا ان کے لیے اب بھی بڑی بات ہے۔

دوسری جانب مہوش نے گزشتہ روز اپنے دو پالتو جانوروں کے ساتھ بھی تصویر شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ وہ اپنی چھٹی اپنے دو پسندیدہ پالتو جانوروں کے ساتھ گزار رہی ہیں۔

مزید :

تفریح -