ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (ہفتے) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (ہفتے) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (ہفتے) کا دن کیسا رہے گا؟

  IOS Dailypakistan app Android Dailypakistan app

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل
 ابھی آزمائشی سی صورتحال کا سامنا ہے اس وقت آپ نے ہر قدم پھونک کر رکھنا ہے۔ اور کسی بھی معاملے میں لاپرواہی اور غصے سے بالکل بھی کام نہیں لینا۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی
 وقت کی قدر کرنا سیکھیں قسمت بار بار موقعہ فراہم نہیں کرتی۔ اس وقت تو مالی معاملات اور خانگی حوالے صورتحال بہتر ہے اللہ پاک سے بڑے فائدے کی امید ہے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون
 کوئی جس قدر چاہے کوشش کر لے آپ کا وہ کچھ نہیں بگاڑ سکتا ہے جب تک اللہ نہ چاہیں اس وقت تک آپ کے لئے اور بھی کئی اہم راستے کھلے ہوئے ہیں۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی
 رکاوٹ جس طرح کی بھی وہ امید ہے کہ وہ آج شام تک ہی دور ہو جائے گی آپ اس کے بعد اپنی مرضی کے مطابق قدم اٹھا سکتے ہیں۔ اب بہتری ملے گی۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست
 صورتحال مسلسل آپ کے حق میں جا رہی ہے آپ اپنی مرضی کے مطابق روز گار کے حوالے سے قدم اٹھا سکتے ہیں۔ ان شاءاللہ اس میں کامیابی ملنے کا واضع امکان ہے۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر
 تبدیلی والد ستارہ زائچے میں شدت سے کام کر رہا ہے۔ آپ اس بارے میں غور کریں اور جو دماغ میں چل رہا ہے۔ اس حوالے سے قدم اٹھا سکتے ہیں اللہ بہتر کرے گا۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر
 جب تک صورتحال کو خود ٹھیک نہیں کریں گے اپنے معاملات کی اصلاح نہیں کریں گے حالات بھی ٹھیک نہیں ہوں گے۔ آج کا دن خاص کامیابی والا ہے۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر
 آپ کو ابھی صورتحال کا اچھی طرح سے اندازہ نہیں ہے۔ اس لئے قدرے لاپرواہ ہو گئے ہیں۔ اس وقت وارننگ دی جاری ہے کہ نقصان سے خود کو بچائیں اور غور و فکر سے چلیں۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر
 جب دن ہی قابو میں نہیں ہے تو فیصلے کیا کرنے ہیں اس طرح تو غلط راستے پر چل پڑیں گے ان دنوں آپ کو ہر قدم پھونک کر رکھنے کی اشد ضرورت ہے۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری
 صدقے کا عمل ابھی جاری رکھیں۔ اس وقت حالات کی نزاکت کا آپ کو علم نہیں ہے اور آپ ہیں کہ اپنی ہی دھن میں چلے جا رہے ہیں۔ اس طرح تو نقصان ہو سکتا ہے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری
 آپ نا تو انجان شخص سے مدد لیں اور نا ہی انجان راستے پر چلنے کی کوشش کریں۔ صورتحال اس طرح کی نہیں ہے کہ آپ کو خوشی کی خبر دیں۔ ابھی انتظار کرنا ہوگا۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ
 روزانہ کے حساب سے تبدیلی اور حالات میں نیا موڑ آ رہا ہے۔ ابھی کچھ سمجھ میں نہیں آ رہا کہ کیا کیا جائے اس لئے آپ کو چاہئے کہ استخارے سے ہی مدد لے کر چلیں تو بہتر ہے۔