نیو کیسل یونائیٹڈ فٹ بال کلب کی ٹیم سعودی عرب پہنچ گئی

نیو کیسل یونائیٹڈ فٹ بال کلب کی ٹیم سعودی عرب پہنچ گئی
نیو کیسل یونائیٹڈ فٹ بال کلب کی ٹیم سعودی عرب پہنچ گئی

  

جدہ (آئی این پی) انگلش پریمئیر لیگ کی مشہور ٹیم نیو کیسل یونائیٹڈ فٹ بال کلب کی ٹیم سعودی عرب پہنچ گئی،نیو کیسل کی ٹیم اپنے دوسرے پریمئیر لیگ ٹائٹل کی کامیابی کے اگلے دن ہی سعودی عرب کے لئے روانہ ہو گئی تھی۔

گزشتہ ہفتے عرب نیوز نے انکشاف کیا تھا کہ ایلنڈ روڈ پر ہفتہ کے میچ کے بعد میگپیز سعودی عرب کے لیے اڑان بھریں گے، اور ایڈی ہو کی ٹیم جونجو شیلوی کے فری کِک گول کے بشکریہ 1-0 سے خوش ہو کر جدہ پہنچی ہوگی۔کچھ شائقین کھلاڑیوں اور امانڈا اسٹیولی کے استقبال کے لیے موجود تھے، جنہوں نے اکتوبر میں پی آئی ایف اور روبن برادران کے ساتھ مل کر کلب پر قبضہ مکمل کیا۔نیو کیسل اسکواڈ کے شیڈول کو ابھی تک لپیٹ میں رکھا گیا ہے، لیکن توقع ہے کہ ٹیم جمعے کو بند دروازوں کے پیچھے ایک تربیتی میچ میں سعودی پروفیشنل لیگ کے لیڈروں الاتحاد سے مقابلہ کرے گی۔ ٹیم 29 جنوری بروز ہفتہ برطانیہ واپس آئے گی۔

نیو کیسل کے پاس اس وقت تک پریمیئر لیگ کا دوسرا کھیل نہیں ہے جب تک کہ وہ 8 فروری کو سینٹ جیمز پارک میں ایورٹن کی میزبانی نہیں کرتے، رواں مہینے کے اوائل میں لوئر لیگ کیمبرج یونائیٹڈ کے ذریعہ ایف اے کپ سے باہر ہونے کی وجہ سے ٹیم کی کارکردگی پر کوئی خاص اثر نہیں پڑا ہے۔

مزید :

کھیل -