ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعہ) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعہ) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعہ) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

ان دنوں آپ کو ایک پرانے کام کے ہونے کی خوشخبری مل سکتی ہے اور آپ اس مشکل سے بھی نکل سکتے ہیں جو ستاروں کی وجہ سے زندگی میں آ رہی تھیں۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

آپ کو پریشان ہونے کی ضرورت نہیں ہے۔ اب ویسی مشکل نہیں آئے گی جو کئی ماہ سے جاری تھی۔ اب تو اس سے نکلنے کا وقت ہے۔ بس توبہ سے کام لیں

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

آپ کے زائچے میں کوئی ایسا ستارہ نہیں ہے جو وجہ تنگی بن سکے۔ بے فکر ہو کر اپنے مقاصد کی جانب قدم بڑھائیں۔ ان شاءاللہ ہماری مدد اللہ ضرور کریں گے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

معلوم نہیں کے میں آپ کو کیا خبر دو۔ نا تو فائدہ ہے اور نا ہی نقصان۔ ملی جلی کیفیت ہے۔ اور یہ کب تک رہے گی زائچہ کھل کر کچھ نہیں بتا رہا، بس نماز سے مدد لیں۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

آپ کو ان شاءاللہ اب جلد اچھی خبریں ملنا شروع ہو جائیں گی۔ آپ بس دعا کریں۔ اللہ پاک نے ویسے ہی ہم پر بڑی مہربانی کی ہے۔ اب اور بھی برکتیں ملیں گی۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

حقوق العباد کے حوالے سے بھی کمزور ہیں اور حقوق اللہ کے حوالے سے بھی۔ توبہ کرکے اپنے معاملات جلدی سے ٹھیک کر لیں۔ اب تبدیلی کے بالکل قریب آکر کھڑے ہو گئے ہیں۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

آج اچھا دن ہے۔ آپ کو احساس ہو گا کہ جو کام کافی عرصے سے رکا ہوا تھا۔ اب اس کے ہونے کی اطلاع مل سکتی ہے۔ آپ کی کوشش کامیاب ہے۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

اپنی نظر اتارا کریں اور اگر اتنے سخت حالات میں بھی توجہ نہیں کی تو پھر کب کریں گے۔ اللہ کے واسطے چھوڑ دیں۔ اپنے سارے غلط کام، وہ بھی آج سے۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

آپ خود کو بدلیں۔ حالات کے مطابق فیصلہ کریں اور کوشش کریں کہ استخارے کی مدد لی جائے تو زیادہ بہتر ہے۔ آج شام تک ایک اہم خبر مل سکتی ہے۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

آپ جو سوچ رہے ہیں۔ ایسا ابھی ممکن نہیں ہے۔ صبر سے کام لیں۔ امید ہے کہ اگلے دو تین دن اہم ہیں۔ اس میں صرف ضروری ضروری کام کریں۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

موجودہ حالات میں خود بڑا فیصلہ مت لیں۔ اللہ نے چاہا تو جو بھی ہو گا وہ اچھا ہی ہوگا۔ مگر اس بار بہت کچھ بدل رہا ہے۔ خود کو تیارہی رکھیں۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

ایک اپنا ناراض ہو سکتا ہے۔ شائد رشتے کے حوالے سے بھی آپ پر پریشر ہو۔ اس لئے جلد بازی نہیں کرنی۔ بس استخارے کی مدد سے کام کریں تو بہتر ہے۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -