انٹر نیٹ پر تہلکہ برپا کرنے والا یہ شخص دراصل کون ہے ؟

انٹر نیٹ پر تہلکہ برپا کرنے والا یہ شخص دراصل کون ہے ؟
انٹر نیٹ پر تہلکہ برپا کرنے والا یہ شخص دراصل کون ہے ؟

لاہور (ڈیلی پاکستان آن لائن )آج کل فارغ وقت میں ہر کوئی اپنے موبائل فون پر سوشل میڈیا ویب سائٹس سکرول کرنے کو بے حد پسند کرتاہے اور اس دوران وہ کئی طرح کی نئی چیزوں سے آشنا بھی ہوتاہے تاہم کئی چیزیں ایسی بھی ہوتی ہیں جو کہ اسے حیرانگی میں مبتلا کر دیتی ہیں اور کچھ چیزیں تو آپ کو ہنسا ہنسا کر لوٹ پوٹ بھی کر دیتی ہیں ۔ایسی ہی ایک ’میمی‘ فیس بک اور ٹویٹر پر تیزی کے ساتھ وائرل ہو رہی ہے اور ہر کوئی بس اس شخص کو تلاش کرنے میں مصروف ہے لیکن کسی کو بھی کامیابی نہیں مل پا رہی ہے بلکہ ہر کسی کے ذہن میں ایک ہی سوال ہے کہ ’ارے بھئی یہ بندہ ہے کون ‘۔

 جیسا کہ ہم جانتے ہیں کہ پاکستانی قوم میمیز بنانے میں سب سے آگے نظر آتے ہے جن میں سب سے بڑی مثال ’یہ گورمٹ بک گئی ہے ‘ والی آنٹی کی ہے جس کی ویڈیو سامنے آتے ہی پاکستانی عوام نے ان کی خوب میمیز بنائی اور ہر کسی کو ہنسا ہنسا کر لوٹ پوٹ کر دیا ۔

دوسری جانب بس انکل مجبور کی ایک ویڈیو کال کیا آئی ہر طرف ’مجبور مجبور ‘ ہو گیا ، بیچاے انکل مجبور کی اتنی میمیز چلیں کہ وہ خود گھر سے نہ نکلنے پر مجبور ہو گئے ہوں گے ۔

تاہم آج جس شخصیت کا تعارف آج ہم آپ سے کروانے جارہے ہیں وہ یقینا کوئی ’خلائی مخلوق ‘ ہی ہے کیونکہ ان کو ”تو 11 ملکوں کی پولیس‘ بھی نہیں ابھی تک ڈھونڈنے میں کامیاب نہیں ہوسکی ہے ۔ آپ جب بھی کبھی سوشل میڈیا سائٹ کو ٹرول کرتے ہیں اور آپ کو کوئی ایسی چیز نظر آتی ہے یا پھر کوئی میمی نظر آجاتی ہے جو کہ آپ کو پسند آتی ہے تو آپ اس کے بارے میں جاننے کی کوشش ضرور کرتے ہیں کہ یہ کس تناظر میں وائرل ہو رہی ہے ۔

یہ نوجوان ایشوریا کے گاﺅن پر بیٹھا ہوا یہاں پر نظر آ رہاہے اور یہ ممکنہ طور پر کانز فیسٹیول کے حوالے سے ہی بنا کر چلائی جانے والی میمی ہے تاہم کوئی بھی یہ پتہ نہیں چلا سکا کہ یہ نوجوان ہے کون ؟۔

یہ نوجوان اتنا زیادہ مشہور ہو گیاہے کہ جب بھی میں اپنی فیس بک یا ٹویٹر کی وال کو سکرول کرتاہوں تو اس نوجوان کی کوئی نہ کوئی میمی ضرور دیکھنے کو مل جاتی ہے اور جسے دیکھ کر ایک مرتبہ پھر سے میری ہنسی چھوٹ جاتی ہے ۔جیسا اس تصویر میں وہ وزیراعظم کی کرسکی پر بیٹھے ہیں اور سرکاری ٹی وی کے ذریعے قوم کیلئے پیغام ریکارڈ کروا رہے ہیں ۔

یہ نوجوان آسمانوں پر اڑنا بھی پسند کرتاہے اور انتہائی انوکھے اور نئے انداز میں جنگی جہاز اڑانے کی صلاحیت بھی رکھتاہے ۔ یہ نوجوان ہر طرف ہے ، سوشل میڈیا پر کسی بھوت کی طرح منڈلاتا پھر رہاہے ۔

لو جی یہاں پر تو اس نوجوان کے تعلقات دنیا کی طاقت ور ترین شخصیت کے ساتھ بھی ہیں ، ٹرمپ اور پیوٹن اور چینی صدر نے اس نوجوان کے بیٹھنے کے سٹائل کو مد نظر رکھتے ہوئے ان کیلئے ’خصوصی ‘گرل کا بندوبست بھی کیاہے ۔ یہ شخص آپ کو اس طرح کی مزاحیہ میمیز میں تقریبا ہر طرف ہی نظر آ ئے گا ۔

یہاں پر یہ نوجوان عمران خان اور عامر لیاقت حسین کے ساتھ موجیں مار رہاہے اور لگتاہے کہ یہ دونوں شخصیات ان کی کافی اچھی دوست ہیں ۔

اس نوجوان کو صرف جہاز اڑانے میں ہی دلچسپی نہیں بلکہ وہ تو بلند ترین عمارتوں کی چھتوں پر بیٹھ کر نیچے کے نظارے کے لطف اندوز ہونے کا شوق رکھتا ہے ۔

اس نوجوان کی میمز وائر ل ہوئی تو بات یہیں ختم نہیں ہوئی بلکہ اس پر لطیفے بھی بننے شروع ہو گئے ۔

لڑکی : آپ کیا کرتے ہیں ؟

لڑکا : ایئر فورس میں ہوں

لڑکی : واہ واہ ، اپنی کوئی تصویر تو بھیجیں ذرا

لڑکا :

سوشل میڈیا صارفین اس شخصیت کے بارے میں جاننے کیلئے اتنے زیادے اوتاولے ہیں کہ کوئی اندازہ بھی نہیں لگا سکتاہے تاہم ابھی تک اس کے بارے میں کچھ معلوم نہیں ہو سکا ہے کہ یہ کون ہے اور کہاں کارہنے والاہے ۔اگر آپ اس کے بارے میں کچھ جانتے ہیں تو مہربانی کر کے ہمیں بھی وہ معلومات دیجیے گا ۔

مزید : ڈیلی بائیٹس

لائیو ٹی وی نشریات دیکھنے کے لیے ویب سائٹ پر ”لائیو ٹی وی “ کے آپشن یا یہاں کلک کریں۔


loading...