متحدہ عرب امارات کیساتھ معاشی تعلقات کیلئے پاکستان بزنس کمیونٹی شراکت دار ہوگی:  افضال محمود

متحدہ عرب امارات کیساتھ معاشی تعلقات کیلئے پاکستان بزنس کمیونٹی شراکت دار ...
متحدہ عرب امارات کیساتھ معاشی تعلقات کیلئے پاکستان بزنس کمیونٹی شراکت دار ہوگی:  افضال محمود

  

دبئی (طاہر منیر طاہر)  سفیر پاکستان افضال محمود نے کہا کہ متحدہ عرب امارات کے ساتھ معاشی تعلقات کی ترقی اور استحکام میری اولین ترجیحات میں شامل ہے، اس مقصد کے حصول میں  متحدہ عرب امارات میں پاکستان بزنس کمیونٹی ہماری قائدانہ شراکت دار ہوگی،میں متحدہ عرب امارات میں موجود 1.7 ملین پاکستانی کمیونٹی ممبروں کو اپنے خاندان کا ایک حصہ سمجھتا ہوں۔ سفیر نے مزید کہا کہ ہم سب کو مل کر ایک ٹیم کی حیثیت سے کام کرنا چاہئے اور ہم پاکستان کی ترقی اور خوشحالی کی طرف اجتماعی طور پر فراہمی کرنا چاہتے ہیں۔

 پاکستان اور متحدہ عرب امارات کے مابین تجارت اور سرمایہ کاری کو فروغ دینے کے مختلف راستوں پر تبادلہ خیال کیا گیا۔  سفیر افضال محمود نے پاکستان بزنس کونسل کے ممبروں کو اپنی تجاویز کی منصوبہ بندی کرنے اور ترجیح دینے کی ترغیب دی۔ انہوں نے انہیں متحدہ عرب امارات میں پاکستان کے سفارت خانے اور پاکستان میں تمام متعلقہ سرکاری حکام کے ذریعہ مکمل تعاون  کی یقین دہانی کرائی۔

صدر پاکستان بزنس کونسل  احمد شیخانی نے کاروباری مباحثوں کے لئے ایک پلیٹ فارم مہیا کرنے پر سفیر کا شکریہ ادا کیا جہاں متحدہ عرب امارات میں کاروباری برادری نئے آئیڈیا پر تبادلہ خیال کرسکتی ہے اور بہتر نتائج کے حصول کے لئے کسی بھی مسئلے  کو شیئر کرسکتی ہے۔

مزید :

تارکین پاکستان -