ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (ہفتہ ) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (ہفتہ ) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (ہفتہ ) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

دوسروں کے ساتھ مل کر کام کرنے کی بجائے اکیلے کام کرنے میں زیادہ فائدہ ہے اس لئے جو بھی ایسی آفر ملے اس کے بارے میں اچھی طرح غور و فکر کرکے چلنا بہتر ہے۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

رزق کا وعدہ میرے اللہ کا ہے اور اس نے ہی ناجانے کس مقام سے دینا ہے۔ یہ صرف اللہ ہی جانتے ہیں۔ پھر آپ پریشان کیوں ہو رہے ہیں، صرف توکل سے کام لیں۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

آج اچھا دن رہنے کی امید ہے اور ان شاءاللہ کسی پریشانی کے خاتمے کی بھی خوشخبری مل سکتی ہے جو لوگ روزگار کی تلاش میں ہیں وہ اب عملی کام کریں۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

جن لوگوں نے قرض وغیرہ لینے یا دینے میں آج کوئی رول ادا کرنا ہے۔ تھوڑا سا انتظار کر لیں، میرے اللہ نے چاہا تو وہ اس میں بڑی شاندار بہتری محسوس کرسکیں گے۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

صورت حال بڑی تیزی سے ان شاءاللہ بہتر ہونے کا امکان ہے، بالکل پریشان نہیں ہونا، بلکہ آج اپنے مستقبل کی ہوالے سے بھی پلاننگ کرنے کی ضرورت پڑ گئی ہے۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

آپ کو جس بھی طرف سے کوئی ذرا سا بھی امید تھی وہ پوری ہوگی اور راستے کی بڑی رکاوٹ بھی غیر متوقع انداز سے دور ہو رہی ہے۔ آج پوری ایمانداری سے کام کریں۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

مت بولیں کہ آپ کیا تھے اور اب کیا ہیں۔ شکر ادا کریں اللہ پاک کا، دن ایک جیسے نہیں رہتے، آپ گھبرا جاتے ہیں ۔ اب بھی ان شاءاللہ اچھا ہی ہوگا سب۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

تبدیلی کی ہوا چل سکتی ہے۔ آپ ذہنی طور پر خود کو اس کے لئے تیار رکھیں اور اس کو زبردستی روکنے کی کوشش نہ کریں۔ آج بہرحال اچھا دن ثابت ہوگا۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

آپ کو صرف جائز رزق کا حصول اپنانا ہوگا چاہے کس قدر لالچ ہی کیوں نہ ملے۔ اب خود کو روکا تو پھر آگے چل کر ان شاءاللہ وارے نیارے ہی ہو جائیں گے، صبر کریں۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

ایک اہم ضرورت کس وقت بھی پوری ہو سکتی ہے اور جو لوگ مالی تنگ دستی کا سامنا کررہے ہیں وہ کوئی چھوٹا موٹا اپنا کام شروع کریں، ان شاءاللہ برکت ہی ہوگی۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

آج تھوڑی سی ہمت کرکے اہم فیصلے کو کرنے کی کوشش کریں۔ اللہ نے چاہا تو سب اچھا ہی ہوگا اور جس بھی طرف سے پریشانی آ رہی تھی، وہ ضرور رک جائے گی۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

آج دوپہر کے بعد ہی اللہ نے چاہا تو صورت حال آپ کے حق میں ہو جائے گی۔ اور وہ خبر جس کا انتظار تھا وہ مل جائے گی۔ جو لوگ بیمار ہیں وہ صرف صدقہ دیں اور دعا کریں۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -