گندم کی بروقت در آمد حکومت کی غیر معمولی کوشش ہے :سید فخر امام 

گندم کی بروقت در آمد حکومت کی غیر معمولی کوشش ہے :سید فخر امام 
گندم کی بروقت در آمد حکومت کی غیر معمولی کوشش ہے :سید فخر امام 

  

اسلام آباد(ڈیلی پاکستان آن لائن )یوکرین سے 60ہزار 804میٹرک ٹن گندم لے کر پہلا جہاز آج کراچی بندر گاہ پہنچ گیا ۔ اس سے ملک میں گندم کے آٹے کی قیمتوں میں اضافے کے نتیجے میں پاکستانی عوام کو ریلیف یقینی بنانے کے لئے حکومت کے نہ ختم ہونے والے عزم کا پتہ چلتا ہے۔

پچھلے ہفتے ، 20 اگست 2020 کو وفاقی وزیر برائے قومی فوڈ سیکیورٹی اینڈ ریسرچ سید فخر امام نے مٹھی میں قومی ٹڈی کنٹرول سنٹر (این ایل سی سی) کے خصوصی ہفتہ وار اجلاس کی صدارت کے بعد ، محکمہ پلانٹ پروٹیکشن ( ڈی پی پی)کا دورہ کیا تھا تاکہ بغیر پریشانی کے گندم کی درآمد کے حوالے سے اپنی وزارت کی کوششوں کی نگرانی کر یں۔ انہیں آگاہ کیا گیا کہ فعال نقطہ نظر کا انتخاب کیا گیا ہے جس کے نتیجے میں پاکستان اور گندم برآمد کرنے والے ممالک میں سرکاری اور نجی شعبے کے اداروں کے مابین مضبوط ہم آہنگی پیدا ہوئی۔اس موقع پر وفاقی وزیر نے بروقت گندم در آمد کرنے کا سہرا اپنی وزارت کو دیا۔

پچھلے ہفتے کے آغاز میں ، وزارت تحفظ خوراک کے وفاقی سیکریٹری عمر حامد خان نے کراچی کا دورہ کیا تھا تاکہ کراچی پورٹ ٹرسٹ ، گندم کے درآمد کنندگان ، پلانٹ کو سنبھالنے والے حکام اور حکومت سندھ سمیت گندم کی درآمدی کے سلسلے میں شامل تمام سٹیک ہولڈرز سے مشاورت کی جائے۔ . انہوں نے گندم کے آٹے کی بڑھتی ہوئی قیمتوں کو روکنے کے لئے ملوں کو بروقت گندم کی فراہمی کے لئے نجی شعبے کو حکومت کی مکمل حمایت کا یقین دلایا۔ انہوں نے اس حقیقت کا اعادہ کیا کہ گندم بنیادی خوراک ہے اور حکومت اسے عام عوام کی قوت خرید میں برقرار رکھنے کے لئے تمام ضروری اقدامات کرے گی۔ انہوں نے مزید تمام اسٹیک ہولڈرز سے اس قومی مسئلے میں کردار ادا کرنے کی اپیل کی۔ وفاقی سیکریٹری نے لازمی معائنہ کرنے اور پورے ملک میں فوری طور پر نقل و حمل کے بعد کراچی بندرگاہ سے گندم کی فوری منظوری پر زور دیا۔پہلے آٹھ جہاز5لاکھ میٹرک ٹن گندم لے کر ستمبر کے آخری ہفتے تک کراچی بندر گاہ پہنچیں گے۔

مزید :

قومی -