آسٹریا میں کورونا مدت کے دوران خاندانوں کی امداد کے لیے پیکج پیش کردیا گیا

آسٹریا میں کورونا مدت کے دوران خاندانوں کی امداد کے لیے پیکج پیش کردیا گیا
آسٹریا میں کورونا مدت کے دوران خاندانوں کی امداد کے لیے پیکج پیش کردیا گیا

  

ویانا(المیر باجوہ)آسٹریا میں وزیر برائے خاندانی بہبود سوسن راب نے کورونا مدت کے دوران خاندانوں کی امداد کے لئے ایک نیا خاندانی پیکیج پیش کر دیاجس میں مشکلات میں پھنسے خاندانوں کے لیے فنڈ میں اضافہ اور توسیع کے ساتھ ساتھ ان تمام خاندانوں کے لئے ایک خصوصی خاندانی الاونس بھی شامل ہے جن کو گزشتہ سال کم از کم ایک ماہ کے لئے خاندانی الاونس ملا تھا۔

 اس فنڈ میں 50 ملین یورو کا اضافہ ہوگا اور جون 2021 کے آخر تک اس میں توسیع کی جائے گی۔ اس اضافے کے ساتھ خاندانی مشقت فنڈ فیملیز کی کفالت کے لئے مجموعی طور پر 200 ملین یورو فراہم کرے گا۔ فروری کے وسط تک تقریبا 90 ہزار خاندانوں کو تقریبا 120 ملین یورو کی ادائیگی کی گئی تھی، اوسطا ادائیگی فی خاندان 1ہز ار300 یورو تھی۔

 مزید برآں خاندانی پیکیج گزشتہ کورونا سال میں خاندانی الاونس کی ادائیگی کو منظم کرتا ہے۔ چونکہ کبھی کبھی کورونا بحران کے دوران ضروری ثبوت حاصل کرنا مشکل تھا لہذا کارکردگی کا کوئی ثبوت ان نوجوان بالغ افراد کے لئے فراہم نہیں کرنا پڑا جو تربیت میں تھے یا جو خاندانی الاونس وصول کرنے کے لئے تعلیم حاصل کررہے تھے۔ لہذا ثبوت سے قطع نظر خاندانی الاونس خود بخود ادا کردیا گیا۔ بہت سے معاملات میں متبادل خاندانی الاونس کو روکنا ہوتاہے جو بحران کے پس منظر کے خلاف غیر معقول ہوتا ہے اور اس کے نتیجے میں صحت انشورنس کی کوریج میں بھی دشواریوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔

 اس اقدام کے لئے وقت کی حد ستمبر 2020 سے مارچ 2021 کے آخر تک بڑھا دی گئی تھی۔ اب 31 مارچ 2021 کی آخری تاریخ سے کچھ پہلے ہی ان معاملات کا خیر سگالی حل تلاش کرلیا گیا ہے۔

 اس کے علاوہ ان تمام خاندانوں کے لئے ایک بونس ہے جنہوں نے گزشتہ سال یہ اعلان کیا تھا کہ وہ اب خاندانی الاونس کے حقدار نہیں ہیں اور اس وجہ سے یہ ادائیگی روک دی گئی تھی۔ وہ خاندان جو مارچ 2020 اور فروری 2021 کے درمیان کم از کم ایک ماہ کے لئے خاندانی الاونس کے حقدار تھے وہ مارچ 2021 تک خود بخود مستحق ہیں۔ آپ کو اس مدت کے دوران کسی بھی خاندانی الاونس کو واپس کرنے کی ضرورت نہیں ہے یا کنبہ خانہ بطور بونس وصول کریں گے۔

وزیر خاندانی بہبود سوسن راب نے یاد دلایا کہ کورونا بحران کی وجہ سے بے روزگاری یا قلیل وقتی کام کی وجہ سے ہزاروں خاندانوں کو معاشی مشکلات کا سامنا کرنا پڑا۔اس نئے خاندانی پیکیج کی مدد سے اب ہم ایک بار پھر خاندانوں کو اس بحران کی وجہ سے مدد فراہم کررہے ہیں۔

مزید :

بین الاقوامی -