ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (ہفتہ) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (ہفتہ) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (ہفتہ) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

 جن کاموں میں نقصان ہو رہا تھا۔ اس میں بہتری آ جائے گی، ان شاءاللہ اور آپ کو آپ کی مرضی کا ایک کام ہوتا دکھائی دے گا، جس کے بارے میں برسوں سے بے چین تھے۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

 صرف پلان بنے گا۔ ابھی خاص مقصد کی طرف پیش قدمی نہیں ہو سکے۔ کسی جگہ پیسہ لگانے کی فکر بھی نہ کریں بلکہ ایسا کرنا نقصان کا سبب بھی بن سکتا ہے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

 جو لوگ کسی بھی طرف پیسوں کی امید لگائے بیٹھے ہیں۔ ان کے لئے اب اچھی خبر ہے اور ایک رکا ہوا کام چلنے کے بارے میں بھی اچھی خبر کے ساتھ کسی ناراض سے صلح بھی ہو گی۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

 بندش محسوس کر رہے ہیں۔ اس وجہ سے اپنے گھر اور صحت کے حوالے سے تشویش رہے گی مگر یہ صورت حال عارضی ہے۔ آج کا انتظار کر لیں۔ کل صبح سے خود بخود بہتری آ جائے گی۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

 اللہ نے چاہا تو آج کا دن آپ کو اپنے مقاصد میں بہتری دے گا اور جس بھی مقصد کی طرف جانا چاہتے ہیں جائیں آپ کو ان شاءاللہ اس میں بڑی کامیابی کی امید نظر آتی ہے۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

 بار بار کہا جا رہا ہے کہ اپنے غصے کو قابو میں رکھیں اور حکمت عملی سے کام لیں، ورنہ بہت سے لوگوں کو خود سے دور کر لیں گے۔ آج پھر کسی سے جھگڑے یا ناراضگی کا اندیشہ ہے۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

 اللہ نے چاہا تو آج آپ کو اپنے کام میں بہتری محسوس ہو گی۔ ضرورت کے تحت رقم کا حصول ہوگا اور جہاں پر رکاوٹ آ گئی تھی وہ بھی دور ہونے کی پوزیشن پر ہیں۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

 صرف توجہ چاہیے۔ آپ کی لاپرواہی نے آپ کے لئے پہلے بھی بڑی مشکلات کھڑی کی تھیں اور اب توجہ نہ دی تو پھر ایسا ہی ہوگا۔ عقل کریں گے تو بڑا فائدہ قریب آ جائے گا۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

 حالات تیزی سے ان شاءاللہ آپ کے حق میں ہوں گے۔ آپ کو صرف حقوق العباد کے حوالے سے اپنے معاملات ٹھیک کرنے ہوں گے جو لوگ کر لیں گے وہ مستقبل بہتر بھی بنا لیں گے۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

 ناراض عزیز یا دوست سے صلح کی امید ہے۔ برسوں پرانے ایک مسئلے کا حل اب ان شاءاللہ آپ کے سامنے آنے والا ہے جو لوگ سفر کرنا چاہتے ہیں اللہ نے چاہا تو وہ تیاری پر ہیں۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

 مالی اور گھریلو الجھن کا شکار افراد کے لئے آج اچھا دن ہے۔ اللہ نے خود بخود آپ کے راستے سیدھے کر دینے ہیں۔ آپ بالکل بھی پریشان نہ ہوں۔ صرف دعا سے کام لیں۔ بس

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

 ملی جلی کیفیت کا حامل دن ہے۔ آپ کو اب روزانہ کی بنیاد اچھی خبریں ملیں گی۔ جس مقصد کے لئے بھی پیسوں کی ضرورت ہو گی۔ اس کا بندوبست ہو جائے گا۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -