خیبرپختونخواہ کی اہم شخصیت بھی کورونا وائرس کی شکار ہو گئی

خیبرپختونخواہ کی اہم شخصیت بھی کورونا وائرس کی شکار ہو گئی
خیبرپختونخواہ کی اہم شخصیت بھی کورونا وائرس کی شکار ہو گئی

  

پشاور (ڈیلی پاکستان آن لائن) خیبرپختونخواہ کے چیف سیکرٹری ڈاکٹر کاظم نیاز میں بھی کورونا وائرس کی تصدیق ہو گئی ہے جس کے بعد انہوں نے خود کو قرنطینہ کر لیا ہے۔

نجی ٹی وی دنیا نیوز کے مطابق چیف سیکرٹری خیبرپختونخواہ ڈاکٹر کاظم نیاز میں بھی کورونا وائرس کی تصدیق ہو گئی جس پر انہوں نے خود کو قرنطینہ کر لیا ہے۔ اس سے قبل صوبہ خیبرپختونخواہ کے ہی وزیر ہاﺅسنگ ڈاکٹر امجد علی میں بھی کورونا وائرس کی تصدیق ہو چکی ہے جنہوں نے بخار اور کھانسی کی علامات کے باعث اپنا ٹیسٹ کروایا تھا جو مثبت آیا۔

ڈاکٹر امجد علی نے ٹیسٹ مثبت آنے کے بعد خود کو قرنطینہ کر لیا جبکہ وائرس کا شکار ہونے کی ممکنہ وجوہات سے متعلق گفتگو کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ وہ لاک ڈاﺅن کے دوران قرنطینہ مراکز اور ہسپتالوں کے دورے کر رہے ہیں جبکہ اپنے حلقے میں بھی انہوں نے دیہاڑی دار طبقے میں راشن تقسیم کیا تھا۔

ان کے علاوہ عوامی نیشنل پارٹی کے رہنماءاور سابق وفاقی وزیر ریلوے غلام احمد بلور کا کورونا وائرس ٹیسٹ بھی مثبت آ چکا ہے جس کی تصدیق رکن صوبائی اسمبلی ثمر بلور نے کی اور بتایا کہ غلام بلور کی طبیعت دو روز سے خراب تھی جس پر ٹیسٹ کروایا گیا تھا۔

مزید :

اہم خبریں -کورونا وائرس -