لڑکوں کے بارے میں وہ تمام باتیں جو لڑکیاں جاننا چاہتی ہیں

لڑکوں کے بارے میں وہ تمام باتیں جو لڑکیاں جاننا چاہتی ہیں
لڑکوں کے بارے میں وہ تمام باتیں جو لڑکیاں جاننا چاہتی ہیں

  

لندن(نیوزڈیسک)مرد اور عورت کا تعلق اتنا ہی پرانا جتنی انسانی تاریخ اور ہمیشہ سے عورتوں کو یہ تجسس رہا ہے کہ وہ جانیں کہ مردوں کو کس طرح اپنی زلفوں کا اسیر بنایا جا سکتا ہے یا مردوں کو کیا چیزیں پسند ہے۔

مرد خواتین میں کیا تلاش کرتے ہیں ؟دلچسپ معلومات

آج ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ مردوں کی عادات کیسی ہوتی ہیں اور ان میں عورتیں کیا تلا ش کرتی ہیں۔

*مرداپنے تعلق کے بارے میں بہت زیادہ سنجیدہ ہوتے ہیں اور اپنی محبوب کو اپنے ساتھ رکھنے کے لئے کچھ بھی کر گزرتے ہیں اور یہ بات خواتین کو بہت اچھی لگتی ہے۔

*اگر زندگی میں کبھی ایسا موقع آئے کہ کسی مرد کو اپنی چاہنے والی سے علیحدہ ہونا پڑے تو یہ بات اس کے لئے بہت ہی تکلیف دہ ہوتی ہے۔

*اگر زندگی میں کو ئی ایسا موقع آئے کہ ناکامی کا سامنا پڑے تو اکثر مردوں کی یہ عادت ہوتی ہے کہ وہ اپنے آپ کو قصوروار ٹھہراتے ہیں جو کہ خواتین کو بہت ہی اچھا لگتا ہے۔

*مردوںمیں بدلنے کی صلاحیت انتہائی درجے کی ہوتی ہے اور وہ حالات کے مطابق اپنے آپ کو ڈھالتے ہیں۔

*اپنے دوست احباب میں مرد شیروں کی طرح برتاﺅ کرتے ہیں لیکن جیسے ہی وہ اپنی محبوبہ کے پاس آتے ہیں تو وہ پالتو بلی کے سے ہو جاتے ہیں

*اگر آپ کا جیون ساتھی آپ کو کہہ رہا ہے کہ ’مجھے اکیلا چھوڑ دو‘تو اس بات کو ہر گز اس طرح مت لیں بلکہ اس کا مطلب ہے کہ ’پلیز میری بات سنو ،مجھے اکیلا مت چھوڑو۔‘

*مردوں کو خواتین میں نسوانیت پسند ہوتی ہے لیکن کسی بھی صورت انہیں کمزورخواتین اچھی نہیں لگتیں۔

*مردوں کو یہ علم ہو جاتا ہے کہ لڑکیاں ان کی طرف متوجہ ہیں لیکن اکثریت میں یہ ہمت نہیں ہوتی کہ وہ ان کے ساتھ اپنی پسندیدگی کا اظہار کریں لہذا اس کامیں پہل خواتین کر سکتی ہیں۔

*مردوں کو ایسی لڑکیاں اچھی لگتی ہیں جو لذیذکھانا بنا سکتی ہوں۔

*تحقیق سے یہ بات بھی ثابت ہوئی ہے کہ مردوں کو ایسی لڑکیاں پسند ہوتی ہیں جن میں انہیں اپنی ماں کا عکس نظر آئے۔

*مردوں کے دوستوں سے اچھا ان کے بارے میں کوئی نہیں بتا سکتا اور خواتین دوستوں کے ذریعے پسند و نا پسند کا پتا لگانے کی کوشش کرتی ہیں اسلئے ضروری ہے کہ اپنے دوستوں کے ساتھ بھی اچھا رہا جائے۔

مزید : ڈیلی بائیٹس