وزیر اعظم کی محمد بن سلمان سے ملاقات، بین الاقوامی برادری افغان بحران ختم کرنے میں کردار ادا کرے، عمران خان  

وزیر اعظم کی محمد بن سلمان سے ملاقات، بین الاقوامی برادری افغان بحران ختم ...
وزیر اعظم کی محمد بن سلمان سے ملاقات، بین الاقوامی برادری افغان بحران ختم کرنے میں کردار ادا کرے، عمران خان  

  

جدہ (محمد اکرم اسد) وزیر اعظم عمران خان نے ریاض میں "مڈل ایسٹ گرین انیشی ایٹو (ایم جی آئی)"سربراہی اجلاس کے موقع پر سعودی عرب کے ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان سے ملاقات کی۔  وزیراعظم نے مملکت کی ترقی و پیشرفت میں خادم حرمین شریفین شاہ سلمان بن عبدالعزیز کی قیادت کو خراج تحسین پیش کیا۔ انہوں نے سعودی وژن  2030  کے لیے ولی عہد کی تعریف کی۔وزیراعظم نے موسمیاتی تبدیلی پر مشرق وسطیٰ کے سبز اقدام (ایم جی آئی) سربراہی اجلاس کو کامیابی سے منعقد کرنے پر ولی عہد کو مبارکباد دی۔

 انہوں نے کہا کہ سربراہی اجلاس نے ماحولیاتی تبدیلی کے چیلنج سے مؤثر طریقے سے نمٹنے کے لیے ٹھوس اقدامات کرنے کے لیے سعودی قیادت کے عزم کو واضح طور پر ظاہر کیا۔ سعودی گرین انیشی ایٹو اور مڈل ایسٹ گرین انیشی ایٹو پاکستان کے موسمیاتی تبدیلی کے اقدامات  'کلین اینڈ گرین پاکستان' اور 'ٹین بلین ٹری سونامی' کے ساتھ قریب سے جڑے ہوئے ہیں۔

 وزیراعظم نے سعودی عرب کے ساتھ پاکستان کے گہرے برادرانہ تعلقات کا اعادہ کیا اور سعودی عرب کے ساتھ پاکستان کے سٹریٹجک تعلقات کی اہمیت کو اجاگر کیا۔

دونوں رہنماؤں نے تمام شعبوں میں دوطرفہ تعاون کو مزید مضبوط بنانے پر اتفاق کیا۔ افغانستان میں تازہ ترین پیش رفت پر وزیراعظم نے افغان عوام کی تکالیف کو کم کرنے میں مدد کے لیے بین الاقوامی برادری کی فعال اور تعمیری شمولیت کی اہمیت پر زور دیا۔ انہوں نے افغانستان میں بگڑتی ہوئی انسانی صورت حال پر تشویش کا اظہار کیا اور امید ظاہر کی کہ عالمی برادری افغانستان میں انسانی بحران اور معاشی تباہی کو روکنے کے لیے فوری اقدامات کرے گی۔

مزید :

اہم خبریں -قومی -