ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعہ) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعہ) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعہ) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

آپ کو جس شخص پر آج کل ضرورت سے زیادہ اعتبار ہے۔ وہ دھوکا دے سکتا ہے ۔عین موقع پر آکر، اس لئے اپنا اچھا بُرا سوچ کر ہی قدم اٹھائیں۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

آج کافی دنوں کے بعد صورت حال بہتر ہونا شروع ہو گئی ہے۔ آپ بالکل بھی مت گھبرائیں۔زائچہ کھلا ہے تو ان شاءاللہ آپ کو بے حد بہتری بھی نصیب ہوگی۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

خانگی معاملات سے دور نکل جائیں گے۔ آپ نے اگر اس میں اپنا کردار ادا کرنے کی کوشش کی تو سب آپ کے خلاف ہوں گے اور آپ اکیلے رہ جائیں گے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

ان دنوں آپ کو جس بھی مشکلات کا سامنا ہے۔ اس کا حل ان شاءاللہ اب جلد آپ کے سامنے ہو گا اور آپ کو بس آج اور کل خاموشی سے چلنا ہوگا۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

صحت کا صدقہ لازمی دیں۔ یہ آپ کے لئے بے حد ضروری ہے۔ آپ جس بھی کام میں رکاوٹ محسوس کر رہے ہیں۔ اس کو تین یوم کے بعد کرلیں۔ راستہ کھل جائے گا۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

جن افراد کو روزگار کا مسئلہ تنگ کر رہا ہے۔ اب وہ اپنے لئے جلد خوشی کی خبر سن لیں گے اور مالی معاملات میں اب حیران کن بہتری آ سکے گی۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

آپ کی زندگی میں جو تبدیلی کا عمل شروع ہونے والا تھا۔ اب اس کا آغاز ہو گیا ہے۔ آپ کو اب محتاط ہو کر اپنی توجہ مکمل طور پر اس پر رکھنی ہو گی۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

ان دنوں آپ زیادہ تر اپنوں سے بلاوجہ دور ہوتے جا رہے ہیں۔ اگر اپنی زبان پر قابو نہیں رکھا تو بہت جلد اکیلے رہ جائیں گے۔ آج ہی خود پر کنٹرول کریں۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

جس کی وجہ سے زندگی میں پریشانیاں آئی تھی پھر اس پر اعتبار کرکے اس کو گلے سے لگا رہے ہیں۔ ایسا کرنا بے حد خطرناک ہوگا۔ آج وارننگ ہے آپ کو۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

ایک اہم ذمہ داری ملنے کی امید، سرکاری ملازمین کے لئے خوشخبری اور جو عرصہ دراز سے تبادلے کے انتظار میں بیٹھے تھے۔ اب کامیاب ہوتے نظر آتے ہیں۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

آپ خود کو زیادہ مشقت میں نہ ڈالیں اور اپنے سارے کام سپرد اللہ کر دیں۔ نیت صاف رکھیں تو پھر دیکھیں کہ حالات کس طرح گرفت میں آتے ہیں۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

ان دنوں آپ کی تلاش ختم ہونے والی ہے۔ کوئی بڑا ہی اچھا سلسلہ آپ کے سامنے آنے والا ہے۔ آپ کو اب بالکل بھی گھبرانے کی ضرورت نہیں رہے گی۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -