خیبرپختونخوا اسمبلی میں سینٹ کی خالی نشست پرانتخاب کیلئے پولنگ جاری،پہلا ووٹ پیپلزپارٹی کے احمد کنڈی نے کاسٹ کیا

خیبرپختونخوا اسمبلی میں سینٹ کی خالی نشست پرانتخاب کیلئے پولنگ جاری،پہلا ...
خیبرپختونخوا اسمبلی میں سینٹ کی خالی نشست پرانتخاب کیلئے پولنگ جاری،پہلا ووٹ پیپلزپارٹی کے احمد کنڈی نے کاسٹ کیا

  



پشاور(ڈیلی پاکستان آن لائن) خیبرپختونخوا اسمبلی میں سینٹ کی خالی نشست پر انتخاب کیلئے پولنگ جاری ہے، تحریک انصاف کے ذیشان خانزادہ اور اپوزیشن کے فرزند علی خان آمنے سامنے ہیں،پہلا ووٹ پیپلزپارٹی کے احمد کنڈی نے کاسٹ کیا۔

تفصیلات کے مطابق خیبرپختونخوا سے خالی ہونے والی سینٹ کی نشست پر انتخاب کےلئے ووٹنگ جاری ہے۔ پولنگ صبح 9 بجے سے شام 4 بجے تک بغیر کسی وقفے کے جاری رہے گی جبکہ 145 اراکین صوبائی اسمبلی خفیہ رائے شماری کے ذریعے اپنا ووٹ کاسٹ کریں گے۔

نشست پیپلزپارٹی کے سابق سینٹر خانزادہ خان کے مستعفی ہونے کے بعد خالی ہوئی تھی۔ خانزادہ خان نے پیپلزپارٹی چھوڑنے اور تحریک انصاف میں شمولیت کی وجہ سے استعفیٰ دیا تھا۔ تحریک انصاف کے ذیشان خانزادہ مستعفی ہونے والے سینیٹر خانزادہ خان کے فرزند ہیں۔

الیکشن کے قواعد وضوابط کے مطابق سینٹ کی اس نشست پر منتخب رکن 2021 تک مسند نشین رہے گا کیونکہ اس نشست پر 2015 میں انتخابات ہوئے تھے۔صوبائی اسمبلی میں تحریک انصاف کے 96، متحدہ مجلس عمل کے 18 اور عوامی نیشنل پارٹی کے 12 ممبران ہیں اسی طرح مسلم لیگ ن کے 6، پیپلزپارٹی کے 5، آزاد 6، بلوچستان عوامی پارٹی کے 5 اور مسلم لیگ ق کا ایک ممبر ہے۔

مزید : اہم خبریں /قومی /علاقائی /خیبرپختون خواہ /پشاور