وزیر اعظم عمران خان کی زیرصدارت وفاقی کابینہ کا اجلاس آج ہوگا

وزیر اعظم عمران خان کی زیرصدارت وفاقی کابینہ کا اجلاس آج ہوگا
وزیر اعظم عمران خان کی زیرصدارت وفاقی کابینہ کا اجلاس آج ہوگا

  



اسلام آباد(ڈیلی پاکستان آن لائن) وزیر اعظم عمران خان کی زیرصدارت وفاقی کابینہ کا اجلاس آج ہوگا جس میں 16 نکاتی ایجنڈے پر غور کیا جائے گا۔

ذرائع کے مطابق وفاقی کابینہ اجلاس میں ناروے میں قرآن پاک کی بے حرمتی پر اپنا سخت موقف سامنے لائے گی، اس کے علاوہ کابینہ ملکی سیاسی، معاشی و سیکورٹی صورتحال کا بھی جائزہ لے گی۔کابینہ اقتصادی رابطہ کمیٹی کے فیصلوں کی توثیق اور چیئرمین آرڈننس فیکٹریز بورڈ کی تقرری کی منظوری اور خیبرپختونخوا,فاٹا، اور پاٹا سے متعلق مالی امور کے حوالے سے فیصلے کرے گی۔

وفاقی کابینہ کے اجلاس میں عامر منظور کو پی ٹی وی کارپوریشن کا ایم ڈی تعینات کرنے کی شرائط و، ضوابط اورپرائیویٹ کمپنی بنانے کی منظوری بھی دے گی۔کابینہ وزارت سائنس اینڈ ٹیکنالوجی کے ذیلی اداروں کے سربرہان کی تقرری اور چیئرپرسن پاکستان کونسل فار سائنس اینڈ ٹیکنالوجی کی گریڈ 22 کے مساوی تقرری کی منظوری بھی دے گی۔

پاکستان اکادمی ادبیات کے چیئرمین کی تقرری کی منظوری، گریڈ 22 کے برابر پاکستان کونسل آف سائنٹیفک اینڈ انڈسٹریل ریسرچ کے چیئرمین میں کی تقرری اور الیکٹرانکس کے ڈی جی کی تقرری بھی کابینہ کے ایجنڈے میں شامل ہے۔

مزید : اہم خبریں /قومی /علاقائی /اسلام آباد