پاکستان اور جنوبی افریقہ کے درمیان مشترکہ کمیشن کے قیام کے معاہدے پر دستخط

پاکستان اور جنوبی افریقہ کے درمیان مشترکہ کمیشن کے قیام کے معاہدے پر دستخط
پاکستان اور جنوبی افریقہ کے درمیان مشترکہ کمیشن کے قیام کے معاہدے پر دستخط

  

پریٹوریا(ڈیلی پاکستان آن لائن)پاکستان اور جنوبی افریقہ نے مشترکہ کمیشن کے قیام کے معاہدے پر دستخط کر دیئے۔ اس دستاویز پر جنوبی افریقہ میں پاکستانی ہائی کمشنر مظہر جاوید اور جنوبی افریقہ کے بین الاقوامی تعلقات اور تعاون کے وزیر ڈاکٹر جی این ایم پانڈور نے آج پریٹوریا میں دستخط کیے۔

یہ معاہدہ تعاون کے تمام متفقہ شعبوں میں دو طرفہ تعاون کے لیے ایک ادارہ جاتی طریقہ کار فراہم کرتا ہے۔ اس معاہدے پر دستخط کرنے سے مختلف شعبوں میں تعاون کا جائزہ لینے، نگرانی کرنے اور اسے وسعت دینے کا ایک موثر طریقہ کار ملے گا۔

اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے بین الاقوامی تعلقات اور تعاون کے وزیر ڈاکٹر پانڈور نے دستاویز پر دستخط کو پاکستان جنوبی افریقہ تعلقات میں سنگ میل قرار دیا۔ انہوں نے خاص طور پر قابل تجدید توانائی، زراعت، صحت اور اعلیٰ تعلیم کے شعبوں میں دو طرفہ تعاون کو مزید وسعت دینے کی ضرورت پر زور دیا۔

ہائی کمشنر جاوید نے اس اعتماد کا اظہار کیا کہ یہ معاہدہ دو طرفہ تعاون پر مبنی عمل کو متحرک کرے گا، خاص طور پر اقتصادی تعلقات کے حوالے سے۔ انہوں نےڈاکٹر جی این ایم پانڈور کے پاکستان کے جلد دورے کی امید بھی ظاہر کی جس کا وزیر نے اثبات میں جواب دیا۔ اس تناظر میں انہوں نے حکومت پاکستان کے "Engage Africa" ​​کے اقدام اور مختلف جغرافیائی خطوں میں پھیلے ہوئے اپنے جغرافیائی محل وقوع کی اقتصادی صلاحیت سے فائدہ اٹھانے کے ملک کے وژن کی وضاحت کی۔

دستخط کی تقریب کے بعد ہائی کمشنر جاوید نےڈاکٹر جی این ایم پانڈور  سے مختصر ملاقات کی جس میں دو طرفہ دلچسپی کے امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔جوائنٹ کمیشن ہر دوسرے سال باری باری جنوبی افریقہ اور پاکستان میں ملاقات کرے گا تاکہ معاہدے کے تحت شروع کیے گئے پروگراموں اور تعاون کے عمل کے نفاذ کا جائزہ لیا جائے اور مستقبل کے کام کے لیے ایک پروگرام اپنایا جائے۔

مزید :

قومی -