27اپریل ۔۔۔ تاریخ کے آئینے میں 

27اپریل ۔۔۔ تاریخ کے آئینے میں 
27اپریل ۔۔۔ تاریخ کے آئینے میں 

  

لاہور(ڈیلی پاکستان آن لائن )آج کے دن 1994کو جنوبی افریقہ میں پہلے جمہوری انتخابات ہوئے جس میں افریقن نیشنل کانگریس نے 62.65فیصد ووٹ حاصل کیے اور نیلسن منڈیلا جنوبی افریقہ کے صدر منتخب ہوئے ، واضح رہے کہ 1993کو منڈیلا اور صدر ڈی کلرک کو نسل پرستی کے خاتمے کے لیے ان کے کام کے لیے امن کا نوبل انعام دیا گیا۔ 

27اپریل 1961کو سیرالیون نے برطانوی راج سے آزادی حاصل کی اور سیرالیون سے جمہوریہ سیرالیون بن گیا ۔جب اپریل 1961 میں برطانوی راج ختم ہوا تو سیرا لیون کی برطانوی کراؤن کالونی کو سیرا لیون آزادی ایکٹ 1961 کے تحت آزادی دی گئی۔ الزبتھ دوم، سیرا لیون کی ریاست کی سربراہ رہیںاور سیرا لیون میں گورنر جنرل کی طرف سے اس کی نمائندگی کی گئی۔ سیرا لیون نے یونائیٹڈ سمیت دیگر ممالک کے ساتھ خود مختاری کا اشتراک کیا۔

آج کے دن 1938کو امریکی قومی اوسط آمدنی میں 1928کے مقابلے میں 7 فیصد کمی آئی ۔

27اپریل 1989کو چین میں تیانمن سکوائر پر طلبا کے مظاہرے شروع ہوئے مظاہرے سیاسی اور اقتصادی اصلاحات کیلئے کیے گئے جو وقفے وقفے سے جاری رہے اور آخر کار 4جون کی رات کو بیجنگ کے تیانمن سکوائر میں مظاہرین پر حکومتی کریک ڈاو¿ن کے ساتھ اختتام پذیر ہوا۔ اگرچہ مظاہرے اور ان کے نتیجے میں ہونے والا جبر ملک بھر کے شہروں میں ہوا، لیکن بیجنگ میں ہونے والے واقعات خاص طور پر تیانمن سکوائر میںجو کچھ ہوا وہ تاریخی طور پر مئی فورتھ موومنٹ (1919) جیسے دوسرے مظاہروں سے جڑے ہوئے ہیں

مزید :

قومی -