یو بی ایل اور اخوت اسلامی مائکرو فنانس خصوصی کم لاگت ہاوسنگ فنانس حل پیش کریں گے

یو بی ایل اور اخوت اسلامی مائکرو فنانس خصوصی کم لاگت ہاوسنگ فنانس حل پیش کریں ...
یو بی ایل اور اخوت اسلامی مائکرو فنانس خصوصی کم لاگت ہاوسنگ فنانس حل پیش کریں گے

  

اسلام آباد (ڈیلی پاکستان آن لائن ) یونائیٹڈ بینک لمیٹڈ( یو بی ایل )حکومت کے حمایت یافتہ ” میرا پاکستان میرا گھر “ کم لاگت ہاو¿سنگ فنانس سکیم کے آغاز سے ہی حکومت کے ایک اہم مشیر کی حیثیت رکھتاہے۔ بینک کی تشہیر اور اس سہولت میں مزید توسیع کے لےے یو بی ایل نے اخوت کے اسلامی مائیکرو فنانس (اے آئی ایم) کے ساتھ ایک معاہدے پر دستخط کیے تاکہ اخوت کے صارفین کو خصوصی ہاوسنگ فنانس سیلیوشن کی پیش کش کی جائے۔ مزید برآں ، یو بی ایل اسلامی فنانسنگ وضع کے تحت کم لاگت ہاوسنگ مختلف حالتوں پر ہاوسنگ فنانس حل فراہم کرے گا اور اخوت کے صارفین کو خصوصی انتظامات پیش کرے گا۔

اے آئی ایم ، ایک غیر منافع بخش ادارہ ، سازگار مالی سکیموں کے ذریعے غیر مراعات یافتہ افراد کی خدمت کرنے میں مہارت رکھتا ہے۔ اس معاہدے کے ذریعے ، اے آئی ایم ان افراد کی شناخت میں یو بی ایل کے ساتھ ہم آہنگی کرے گی جو اس سکیم کے تحت سہولت حاصل کرنا چاہتے ہیں۔ دونوں فریق اس سکیم کے تحت زیادہ سے زیادہ مستحق امیدواروں تک اس سہولت میں توسیع کی طرف کام کریں گی۔

آن لائن معاہدے پر دستخط کرنے کی تقریب منگل ، 25 مئی ، 2021 کو منعقد ہوئی جس میں یوبی ایل کے صدر اور سی ای او شہزاد جی دادا ،برانچ بینکنگ اینڈ انٹر نیشنل کے گروپ ایگزیکٹو ضیا اعجاز اوراسلامی بینکنگ کے ہیڈ تنویر فرحان سمیت دیگر سینئر ایگزیکٹوز نے شرکت کی ۔ اے آئی ایم کی نمائندگی ڈاکٹر محمد امجد ثاقب اور ایگزیکٹو ڈائریکٹر کے ساتھ ساتھ دیگر اعلی عہدیداروں نے بھی کی۔ڈاکٹر محمد امجد ثاقب نے کہا واقعی یہ دیکھ کر خوشی ہو رہی ہے کہ یو بی ایل جیسے بڑے بینک معاشرے میں مثبت تبدیلی لانے کے لئے پورے دل سے کام کر رہے ہیں۔ ہم پاکستان کے مستحق عوام کے لئے سستی اور آسان رہائش کے حل لانے کے لئے اس عظیم منصوبے پر یو بی ایل کے ساتھ کام کرنے کے منتظر ہیں۔

اس موقع پر شہزاد جی دادا نے کہا کہ “میرا پاکستان میرا گھر” کم لاگت ہاوسنگ فنانس اسکیم حکومت پاکستان کی بھر پور حمایت کے ساتھ ایک لازمی منصوبہ ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ اخوت کی ہماری طرف سے وسیع پیمانے پر مہارت کے ساتھ ، یو بی ایل ملک بھر کے مستحق امیدواروں کے لئے کم لاگت رہائشی ہاوسنگ فنانس حل فراہم کرنے میں مزید مدد دے سکے گا۔ 

مزید :

بزنس -