پاکستان میں سیلاب سے تباہی افسوسناک ہے، امریکی سفیر ڈونلڈ بلوم

پاکستان میں سیلاب سے تباہی افسوسناک ہے، امریکی سفیر ڈونلڈ بلوم
پاکستان میں سیلاب سے تباہی افسوسناک ہے، امریکی سفیر ڈونلڈ بلوم

  

لاہور (ڈیلی پاکستان آن لائن) امریکی سفیر ڈونلڈ بلوم کا کہنا ہے  کہ پاکستان میں حالیہ سیلاب سے ہونے والی تباہی افسوسناک ہے۔ آواری ہوٹل میں امریکی قونصل جنرل ولیم کے مکانیولے کی طرف سے اپنے اعزاز میں دیے گئے استقبالیہ سے خطاب کرتے ہوئے، بلوم نے کہا، "میں نے حال ہی میں سیلاب سے متاثرہ علاقوں کا دورہ کیا، وہاں ہر طرف تباہی کے مناظر تھے جو انتہائی افسوسناک ہیں.'

پاکستان اور امریکہ کے  لوگوں کے درمیان رابطوں کا حوالہ دیتے ہوئے، بلوم نے کہا، "دسیوں ہزار پاکستانیوں نے امریکہ کا سفر کیا ہے، اور اس سال ریکارڈ پاکستانی طلباء امریکہ گئے، ہم پاکستانی عوام کے ان مسائل کو حل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں جو سرمایہ کاری اور تجارت کی طرح اہم ہیں۔"

انہوں نے بتایا کہ امریکہ اب تک پاکستانی سیلاب زدگان کی مدد کیلئے 55 ملین ڈالر فراہم کرچکا ہے، اس کے علاوہ کورونا کے دوران بھی دونوں ملکوں کے درمیان بہترین اشتراک دیکھنے کو ملا، امریکہ نے پاکستان کو  ویکسین کی 77 ملین خوراکیں عطیہ کیں. 

اس سے قبل بات کرتے ہوئے امریکی قونصل جنرل مکانیولے نے سفیر ڈونلڈ بلوم کو پاکستان میں ذمہ داریاں سنبھالنے پر خوش آمدید کہا. انہوں نے بتایا کہ وہ یہاں ایک سال سے ہیں، اور اس وقت کے دوران انہوں نے مشاہدہ  کیا کہ اس ملک کے پاس زبردست ثقافت اور بہترین کھانے ہیں.

دونوں اطراف کے درمیان شراکت داری کو اجاگر کرتے ہوئے قونصل جنرل نے کہا کہ امریکہ پاکستان کی سب سے بڑی برآمدی منڈی ہے۔دونوں ممالک کے درمیان گزشتہ برس تجارت کا حجم 5.3 ارب ڈالر رہا.

امریکی سفیر اپنے لاہور کے دورے کے دوران لمز یونیورسٹی کے شعبہ توانائی اور والڈ سٹی بھی گئے. انہوں نے لاہور کے شاہی قلعے کا بھی دورہ کیا. اس موقع پر انہوں نے کہا کہ دونوں ملکوں کے درمیان سفارتی تعلقات کو 75 برس ہو چکے ہیں، دونوں ملکوں کے درمیان مثالی تعلقات ہیں، کبھی امریکہ نے پاکستان کی تو کبھی پاکستان نے امریکہ کی مدد کی. 

مزید :

اہم خبریں -قومی -علاقائی -پنجاب -لاہور -