ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (ہفتے) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (ہفتے) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (ہفتے) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

خود کو بندش میں مبتلا محسوس کررہے ہیں، جس کام میں بھی ہاتھ ڈالتے ہیں، ناکامی کا سامنا ہے۔ ان حالات میں استخارے سے مدد لیں اور سیدھے راستے چلیں۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

آپ جس خوف میں مبتلا ہیں۔ وہاں سے اب کسی بھی قسم کا کوئی خطرہ نہیں ہے۔آپ بالکل بے فکر ہو کر اپنے مقصا دکی جانب پیش قدمی کریں۔ اللہ پاک بہتر کرے گا۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

آپ زیادہ وقت خانگی امور اور فضول کاموں میں گزارتے ہیں۔ حالانکہ زائچے میں ایسی کوئی بات نہیں ہے۔ جو وجہ پریشانی ہو۔ پھر بھی ان امور سے باہر نہیں آتے غور کریں۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

آپ کی ایک دلی خواہش آج پوری ہونے جا رہی ہے۔ جس بات کو لے کر پریشان تھے۔ اس کا کوئی حل تو ضرور نکالے گا اور آج کا دن مالی حوالے سے بھی اچھا ہے۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

ایک ذمہ داری بڑھ گئی ہے۔ آمدن اتنی ہے۔ پریشانی تو بنتی ہے، مگر اللہ پاک تو میں نا پھر کس بات کا خوف۔ ان شاءاللہ آج شام سے ہی سلسلہ بن جانے کی امید ہے۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

ایک بار کا شخص ضرورت سے زیادہ ذاتی زندگی میں مداخلت کررہا ہے۔ آپ فوری طور پر اس سے دور ہو جائیں ورنہ آپ کے لئے مسئلہ پیدا ہو جائے گا۔ آج وارننگ ہے۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

کسی نہ کسی جگہ کوئی گڑ بڑ ضرور ہے۔ یا آپ کے رزق کا حصول ٹھیک نہیں جو بلاوجہ کی پریشانیوں پر دوسرے دن آ جاتی ہیں۔ اپنی اصلاح کریں اور توبہ سے بھی کام لیں۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

آج کا دن تو اچھا ہے مگر ابھی آپ کو وہ مطلوبہ نتائج نہیں مل رہے۔ جن کی تلاش تھی۔ میرے خیال میں ابھی صبر کرنا ہوگا اور اپنے آپ کو دوسروں سے چھپا کر بھی رکھیں۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

آپ سنجیدہ کیوں نہیں ہوتے۔ اگر معاملات ایسے ہی چلتے رہیں گے تو دن بدن نیچے ہی آتے چلے جائیں گے۔ آج وارننگ ہے، جلدی سے اپنی اصلاح کریں اور زبان بند رکھیں۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

آپ جس چیز کے پیچھے بھاگ رہے ہیں۔ وہ فی الحال آپ کو نہیں ملنے والی۔ وقت بے کار کرنے کا کوئی فائدہ نہیں ہے۔ ان دنوں جو مل رہا ہے۔ اس کا شکر ادا کریں۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

آج ایک اچھی خبر آپ کی مشکلات کو دور کرنے میں مددگار ثابت ہوگی اور جس بھی طرف سے امید لگا رکھی تھی وہ پوری ہونے کا امکان بھی نظر آتا ہے، اچھا دن ہے۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

ایک اہم سلسلہ بن جانے کا امکان اور بلاک رقم کی واپسی کی امید بھی ہے۔ آج کا دن آپ کو اپنے معاملات میں کافی بہتری دکھائے گا اور نیا رشتہ بھی قائم ہو سکتا ہے۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -