ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (منگل) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (منگل) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (منگل) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

 ضرورتیں ان شاءاللہ ضروری پوری ہو گی اللہ پاک پر بھروسہ تو کریں۔ بڑی جلدی گھبرا جاتے ہیں حالانکہ پریشانی کی خاص وجہ نہیں ہے۔ آج بہرحال دن اچھا ہی گزرے گا۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

 اعتبار والے بھی اب بے اعتبار ہو گئے ہیں بار بار وارننگ دی جا رہی ہے عقل سے کام لیں کوئی بھی غلط فیصلہ آپ کے لئے بڑی مشکلات پیدا کر سکتا ہے یہ وارننگ ہے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

 صبر سے کام لیں وہ معاملا ضرور حل ہوگا جو تنگ کر رہا ہے بس آپ توکل اختیار نہیں کرتے۔ دعا کریں یہ سب سے بڑا وظیفہ ہے اور اس کو استعمال کریں گے تو بہتر رہے گا۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

 لالچی لوگوں سے دور رہیں یہ آپ کو کسی بڑی مشکل میں ڈال سکتے ہیں اور آج تو سر پر کھڑے ہیں اور اس کے ساتھ گھریلو زندگی میں جو کشیدگی اس پر توجہ بھی ضروری ہے۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

 راستے تو اللہ پاک نے کھولنے ہیں آپ سیدھے راستے پر بھی نہیں چلتے اور چاہتے ہیں کہ سارے کام خودبخود ٹھیک بھی ہو جائیں یہ کیسے ممکن ہے توبہ کر لیں تو ہی بہتری آ سکے گی۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

 جو آپ چاہ رہے ہیں وہ ابھی ممکن نہیں ہے آپ صبر سے کام لیں جو پردہ غیب سے مل رہا ہے وہی آپ کے لئے بہتر ہے۔ رسک لیں گے تو بلا وجہ پریشانی میں آ جائیں گے۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

 دماغ میں کچھ چل رہا ہے اور کرتے کچھ ہیں غصہ بھی کسی بات کا ہے گر آپ نے اپنے معاملات اللہ پاک کے سپرد نہیں کئے اور درگزر سے کام نہ لیا تو مشکل بڑھ سکتی ہے خیال کریں۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

 آپ چاہ کر بھی ابھی اپنے مالی معاملات کو نہیں بدل سکتے کوئی غیبی سی رکاوٹ ہے جس نے آپ کو جکڑ کر رکھا ہے توبہ کریں اپنا صدقہ اور نظر بھی ضرور اتاریں۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

 ان دنوں مالی معاملات خراب ہی نظر آ رہے ہیں اور بلاک رقم کی واپسی کا بھی امکان کم ہے۔ اس لئے صبر سے کام لیں اور انتظار کریں تاکہ اللہ ہی کی طرف سے رکاوٹ دور ہو سکے۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

 جس بھی کام کو اندازے سے کرنا چاہ رہے ہیں وہ خطرناک ہو سکتا ہے اس وقت آپ کی پوری توجہ اپنے کام پر ہو اور کوشش کریں کہ ابھی اس بارے میں باہر ذکر نہ ہو۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

 روزانہ کی بنیاد حسب توفیق صدقہ دینے کی اشد ضرورت ہے کسی جگہ کچھ گڑبڑ ہے جو تنگ کر رہی ہے۔ آپ یاکریم یا سلام اور 1000 مرتبہ اللہ کا ورد روزانہ کیا کریں۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

 جکڑن ابھی برقرار ہے آپ لاپرواہی سے کام لے رہے ہیںاس طرح تو نقصان ہوگا۔ فی الحال راشن کی صورت میں صدقہ دیں اور یا حی یا قیوم کا ورد زبان سے جاری رکھیں۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -