لاہور کے اہم عوامی مقامات اور جامعات میں فری وائی فائی انٹرنیٹ فراہم کر دیا گیا

لاہور کے اہم عوامی مقامات اور جامعات میں فری وائی فائی انٹرنیٹ فراہم کر دیا ...
لاہور کے اہم عوامی مقامات اور جامعات میں فری وائی فائی انٹرنیٹ فراہم کر دیا گیا

  

لاہور (ڈیلی پاکستان آن لائن) پنجاب حکومت نے لاہور کے اہم عوامی مقامات پر فری وائی فائی انٹرنیٹ کی سہولت فراہم کر دی ہے جس کے باعث شہری انتہائی خوش ہیں۔

آسٹریلیا سے شکست،پاکستان کی ورلڈ کپ 2019 میں براہ راست شرکت پر خدشات بڑھ گئے

تفصیلات کے پنجاب حکومت کی کاوش کے باعث لاہور شہر کے اہم عوامی مقامات، پر انٹرنیٹ کی سہولت عام ہو گئی ہے اور اس مقصد کیلئے پنجاب انفارمیشن ٹیکنالوجی بورڈ کی جانب سے شہر کے 250 مقامات پر وائی فائی راﺅٹرز لگائے گئے ہیں۔ یہ راﺅٹرز مختلف تفریحی پارکس، مارکیٹس، ہسپتالوں، ریلوے سٹیشن، ائیرپورٹ اور بس اڈوں پر لگائے گئے ہیں۔ 

شہریوں بالخصوص طلباءو طالبات نے اس سہولت کو خوب سراہا ہے اور ان کا کہنا ہے کہ اس سے رابطوں میں آسانی کے علاوہ تعلیم کے حصول میں بھی مدد ملے گی۔ ذرائع کے مطابق فری وائی فائی سہولت کے مثبت استعمال کو یقینی بنانے کیلئے ویڈیو سٹریمینگ اور ڈاو¿ن لوڈنگ پر پابندی ہے اور صرف براﺅزنگ کی جا سکتی ہے۔

کرکٹ کی بحالی کیلئے کوششیں تیز،آئی سی سی ٹاسک فورس کے سربراہ پاکستان پہنچ گئے

پنجاب انفارمیشن ٹیکنالوجی بورڈ(پی آئی ٹی بی) کے چیئرمین ڈاکٹر عمر سیف کا کہنا ہے کہ اس سروس کو جلد ہی دوسرے شہروں میں بھی فراہم کر دیا جائے گا۔ واضح رہے کہ اسی طرح کا منصوبہ ملتان میں بھی جاری ہے جس کیلئے راﺅٹرز کی تنصیب کا عمل بھی شروع ہو چکا ہے اور جلد ہی مفت انٹرنیٹ ملتان کے شہریوں کو بھی فراہم ہو گا۔

مزید :

سائنس اور ٹیکنالوجی -