حریم شاہ پیسوں کے ساتھ ویڈیو بنانے کے بعد مشکل میں پھنس گئیں ، ایف آئی اے نے ایک اوربڑا قدم اٹھا لیا 

حریم شاہ پیسوں کے ساتھ ویڈیو بنانے کے بعد مشکل میں پھنس گئیں ، ایف آئی اے نے ...
حریم شاہ پیسوں کے ساتھ ویڈیو بنانے کے بعد مشکل میں پھنس گئیں ، ایف آئی اے نے ایک اوربڑا قدم اٹھا لیا 

  

 لاہور(ڈیلی پاکستان آن لائن )ٹک ٹاک سٹار حریم شاہ کو پیسوں کے ساتھ بنائی گئی ایک ویڈیو نے بڑی مشکل میں ڈال دیا ہے ، ماڈل کے خلاف منی لانڈرنگ کیس میں اہم پیش رفت سامنے آئی ہے۔

نجی ٹی وی ایکسپریس نیوز کے مطابق وفاقی تحقیقاتی ادارےنے حریم شاہ کے 2 بینک اکاؤنٹس فریز کرنے کے لیے لیٹرز لکھ دیے۔ٹک ٹاک سٹار کے پاکستان میں دو بینک اکاؤنٹس ہیں اور دونوں اکاؤٹس ان کے اصل نام فضا حسین کے نام سے بنائے گیے ہیں۔

ایف آئی اے نے دونوں بینکوں کے ہیڈ کمپلائنس کو اکاؤنٹس منجمد کرنے کے لیے لیٹرز لکھے ہیں۔یاد رہے کہ حریم شاہ نے رواں ماہ کے آغاز ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر شیئر کی تھی جس میں انہوں نے بتایا تھا کہ وہ پہلی بار بھاری رقم لے کر لندن پہنچیں اور انہیں پاکستان کے ایئرپورٹ پر کسی نے نہیں روکا اور نہ روک سکتا ہے۔ ٹک ٹاکر کا کہنا تھا کہ پاکستان میں قانون صرف غریب کے لیے ہے۔

ٹک ٹاکر کی ویڈیو وائرل ہونے کے بعد وفاقی تحقیقاتی ادارے (ایف آئی اے) نے ویڈیو کا نوٹس لیتے ہوئے حریم شاہ کے خلاف منی لانڈرنگ کی تحقیقات کا آغاز کیا۔بعد ازاں حریم شاہ بھاری رقم کی لندن منتقلی سے ہی مکر گئیں اور کہا کہ میں نے وہ ویڈیو مذاق میں بنائی تھی۔

مزید :

تفریح -