"پی ٹی آئی کے تین رہنما آنے والے دنوں میں نیب کی گرفت میں ہوں گے اور ان کے نام . . . " سینئر صحافی عارف حمید بھٹی نے تہلکہ خیز دعویٰ کردیا

"پی ٹی آئی کے تین رہنما آنے والے دنوں میں نیب کی گرفت میں ہوں گے اور ان کے نام . ...

  

لاہور(ویب ڈیسک) سینئر صحافی و تجزیہ کارعارف حمید بھٹی نے انکشاف کیا ہے کہ پی ٹی آئی کے تین رہنما آنے والے دنوں میں نیب کی گرفت میں ہوں گے اور ان کے نام نیب کی اصلاحات کمیٹی میں شامل کیے جائیں گے۔

جی این این نیوز نے دعویٰ کیا ہے کہ سینئر صحافی و تجزیہ کار نے کہا کہ ضمانت ہونے کا مطلب بے گناہ نہیں ہوتا، چند دن قبل سپریم کورٹ کے نیب کے خلاف ریمارکس کو اپوزیشن رہنمائوں نے خوب اچھالا مگر انہوں نے یہ نہیں اچھالا کہ عدالت کے انہیں معزز جج صاحبان نے خواجہ سعد رفیق کی درخواست ضمانت کو بھی مسترد کیا تھا۔

جی این این کے پروگرام میں گفتگو کرتے ہوئے عارف حمید بھٹی نے کہا کہ پریس ریلیزوں اور ٹاک شوز کے دیکھنے کے بجائے عملی اقدامات کی بات کریں تو کتنے شوگر مافیا یا دوسرے مافیاز کے خلاف کریک ڈاؤن ہوا؟ اگر وزیر اعظم اپنے ارد گرد بیٹھے چوروں اور مافیاز کو بھگائیں گے تو یہ کام صرف کاغذات تک محدود رہ جائے گا۔ سینئر صحافی نے انکشاف کیا کہ مافیا کے خلاف کریک ڈاؤن میں صرف چند افراد کو ہی ٹارگیٹ کیا جا رہا ہے اور یہ انصاف کے تقاضوں کے خلاف ہے۔

مزید :

علاقائی -پنجاب -لاہور -