Airschool، پاکستان کا پہلا آن لائن سکول لانچ کر دیا گیا

Airschool، پاکستان کا پہلا آن لائن سکول لانچ کر دیا گیا
Airschool، پاکستان کا پہلا آن لائن سکول لانچ کر دیا گیا

  

لاہور ( پ ر ) Airschool پاکستان میں آن لائن تعلیم متعارف کروانے والا پہلا ادارہ ہے- اس سلسلے میں متعدد کورسز متعارف کیے جا رہے ہیں- یہ کورس متعلقہ شعبوں میں تجربہ اور ساکھ کے حامل ماہرین کے ذریعہ کرائے جاتے ہیں۔

آن لائن تعلیم وقت کی ضرورت ہے لیکن پہلے سے زیادہ اب کیونکہ COVID-19 کی وجہ سے تعلیمی ادارے بند ہو گۓ ہیں اور آگے بڑھنے کا واحد راستہ ریموٹ آن لائن پڑھانا اور سیکھنا ہے۔ نیز، اس وبائی مرض کی وجہ سے ملک بھرمیں اساتذہ اپنی ملازمت سے ہاتھ دھو بیٹھے ہیں اور آمدنی کے دوسرے ذرائع تلاش کرنے پر مجبور ہیں۔

ان حالات میں Airschool اساتذہ کو آن لائن پڑھانے کی سہولت میسرکر رہا ہے اور بین الاقوامی سطح پر طلبا تک رسائی فراہم کر رہا ہے۔ تعلیم تک رسائی کو جمہوری بنانے کے عقیدے سے متاثر Airschool بہترین ماہروں کی خدمت حاصل کر رہا ہے جو براہ راست کورسز پیش کررہے ہیں۔

Airschool ایک براہ راست پلیٹ فارم کی حیثیت سے ایکٹو اور انٹرایکٹو تعلیم پر مرکوز ہے۔ براہ راست کورسز اور کلاسز ایک ہی وقت میں لوگوں کو ایک ہی پلیٹ فارم پر اکٹھا کرتے ہیں اور انہیں بھرپور شمولیت کا موقع فراہم کرتے ہیں۔

موجودہ کورسز جن کا علان کیا گیا ہے ان میں سے کچھ یہ ہیں: فیس بک مارکیٹنگ ، فری لانسنگ ، کیلکلس ، پروگرامنگ ، ای کامرس ، آئی ای ایل ٹی ۔ یہ سارے کورس مناسب فیس پر دستیاب ہیں۔

طلبہ ان کورسز میں نصاب کے لئے شامل ہوتے ہیں لیکن Airschool کی کمیونٹی کی وجہ سے شامل رہنے کے خواہشمند ہوتے ہیں-

ہر کورس میں پاکستان اور دنیا بھر سے طالبعلم کی بھرپور شرکت ہوتی ہے جو طلبا کو نہ صرف انسٹرکٹر سے پڑھنے بلکہ دیگر طلباء کے ساتھ سیکھنے ،دوستی بڑھانے اور ان سے منسلک ہونے کے لئے بھی ایک بریڈنگ گراؤنڈ کا کردار ادا کرتا ہے۔ یہ کورس اردو اور انگریزی کی مرکّب زبان میں ہوتے ہیں۔

مزید معلومات کے لیے ، آپ ہماری ویب سائٹ https://airschool.com ملاحظہ کرسکتے ہیں اور ہمارے سوشل میڈیا پیجز پر ہمیں فالو کرسکتے ہیں۔

مزید :

ڈیلی بائیٹس -