چیمپئنز فٹ بال لیگ اور یوروپا لیگ کے فائنلز اگست میں متوقع

چیمپئنز فٹ بال لیگ اور یوروپا لیگ کے فائنلز اگست میں متوقع

  

لندن (اے پی پی) کورونا وائرس کے باعث جہاں پوری دنیا وبا کی لپٹ میں ہے وہاں اس وباء سے عالمی سطح پر تمام کھیلوں کی سر گرمیاں بھی متاثر ہوئی ہیں۔ گزشتہ روز 2019-20ء کے سیزن سے متعلق مشاورت کے بعد اگست میں چیمپئنز لیگ اور یوروپا لیگز کھیلے جانے کے امکانات میں اضافہ ہوا ہے۔ اس سے قبل گزشتہ روز یوئیفا نے 55 ایسوسی ایشنوں کو بتایا کہ ابھی بھی یہ امکان موجود ہے کہ فٹ بال سرگرمیاں جون، جولائی اور اگست میں شروع کی جائیں۔

برطانوی خبر رساں ادارے کے مطابق 31 جولائی تک ڈومیسٹک لیگز کو مکمل کرنے کے منصوبے کے حوالہ سے تازہ ترین مباحثوں کا تبادلہ ہوا لیکن کسی بھی چیز سے قطعی اتفاق رائے نہیں ہو سکا۔

لیکن یوئیفا پورے یورپ میں عام غیر یقینی صورتحال کے پیش نظر جب تک ممکن ہو سکے کے طور پر تمام اختیارات ٹیبل پر چھوڑنے کا خواہاں ہے اور اس معلومات کے مطابق اس موسم میں کسی کھیل کی ضمانت نہیں ہیاس سے قبل گزشتہ روز یوئیفا نے 55 ایسوسی ایشنوں کو بتایا کہ ابھی بھی یہ امکان موجود ہے کہ فٹ بال سرگرمیاں جون، جولائی اور اگست میں شروع کی جائیں اور اس کیلئے مشاورت کا عمل جاری ہے او ر امید ہے کہ اس حوالے سے کوئی بھی فیصلہ جلد ہی منظرعام پر آجائے گا اور ممکن ہے کہ سر گرمیوں کا آغاز کردیا جائے۔

مزید :

کھیل اور کھلاڑی -