ملالہ یوسفزئی اپنے شوہر کیساتھ پہلی بار کہاں ملی تھیں؟ عصر ملک نے تصاویر شیئرکردیں

ملالہ یوسفزئی اپنے شوہر کیساتھ پہلی بار کہاں ملی تھیں؟ عصر ملک نے تصاویر ...
ملالہ یوسفزئی اپنے شوہر کیساتھ پہلی بار کہاں ملی تھیں؟ عصر ملک نے تصاویر شیئرکردیں
سورس: Twitter/@MalikAsser

  

نیویارک (ویب ڈیسک) نوبیل انعام یافتہ اور انسانی حقوق کی سرگرم کارکن ملالہ یوسفزئی کے شوہر عصر ملک نے اپنی اہلیہ سے پہلی ملاقات کے بارے میں بتا دیا، انہوں نے اپنے ٹوئٹر اکاؤنٹ پر یادگار تصویر بھی شیئر کردی۔

عصر ملک نے ملالہ یوسفزئی کی گریجویشن کی تقریب سے متعلق ٹوئٹ کرتے ہوئے کہا کہ یہ وہ جگہ ہے جہاں ہم پہلی مرتبہ ملے تھے، آج وہ پہلے سے بھی زیادہ خاص لگ رہی ہے۔انہوں نے اپنے ٹوئٹ میں ملالہ کی گریجویشن تکمیل کے موقع کی تصاویر شیئر کرتے ہوئے کہا کہ وہ جگہ جہاں ہم پہلی بار ملے تھے، ملالہ کے گریجویشن کے دن کچھ زیادہ خاص محسوس ہوئی،  اس پیغام کے ساتھ دل کی ایموجی بھی شیئر کی۔

واضح رہے  کہ امن کی نوبیل انعام یافتہ اور انسانی حقوق کی سرگرم کارکن ملالہ یوسفزئی نے 9 نومبر کو اپنے ٹوئٹرپیغام کے ذریعے انکشاف کیا تھا کہ ان کا نکاح ہو گیا ہے۔نکاح کے بعد ملالہ نے ایک مضمون میں بتایا تھا کہ اُن کی اور عصر کی پہلی ملاقات 2018 میں اس وقت ہوئی تھی جب عصر اپنے دوستوں سے ملنے آکسفورڈ آئے ہوئے تھے۔

ملالہ یوسفزئی نے گذشتہ برس آکسفورڈ یونیورسٹی سے اپنی ڈگری مکمل کی تھی، تاہم اب ان کی باقاعدہ گریجویشن کی تقریب منعقد ہوئی ہے۔

مزید :

ڈیلی بائیٹس -