جے اے زمان گالف چیمپئن شپ کے پہلے دن کے بعد تین طرفہ ٹائی

جے اے زمان گالف چیمپئن شپ کے پہلے دن کے بعد تین طرفہ ٹائی
جے اے زمان گالف چیمپئن شپ کے پہلے دن کے بعد تین طرفہ ٹائی

  IOS Dailypakistan app Android Dailypakistan app

لاہور(ڈیلی پاکستان آن لائن) لاہور جم خانہ گالف کلب میں منعقد ہونے والی 10ویں جے اے زمان میموریل اوپن گالف چیمپئن شپ میں پروفیشنلز کی قرعہ اندازی کا پہلا دن لیڈر بورڈ کے اوپر تین طرفہ ٹائی کے ساتھ ختم ہوا۔

پہلے دن (جمعرات) کو پاکستان گالف کے 100 سرفہرست پیشہ ور افراد نے اتوار کو ٹرافی اٹھانے کی کوششیں شروع کر دیں۔ محمد آصف، کاشف مسیح اور حمزہ امین نے 72 کے کورس میں پہلے دن کا سکور -4 کیا۔ گھومتی ہوا کے ساتھ گولف کے لیے مشکل حالات عام طور پر لاہور جم خانہ سے وابستہ نہیں ہوتے۔ تاہم، اعلیٰ پیشہ ور افراد نے 30 سے ​​زائد کھلاڑیوں کے برابر یا بہتر راؤنڈز کے ساتھ اپنی مہارت اور تکنیکی مہارت کا مظاہرہ کیا۔

حمزہ امین گزشتہ سال کے ایڈیشن سے باہر ہونے کے بعد جے اے زمان میموریل کھیل رہے تھے، انہوں نے اپنے راؤنڈ میں 7 برڈیز گرائیں۔ اس کے پہلے ہول پر ایک بوگی سمیت تین بوگیوں کا مطلب 68 کا مجموعی اسکور تھا۔ “پاکستانی سرکٹ پر ٹورنامنٹ جیتنا مشکل ہے کیونکہ اب بہت اچھے کھلاڑی اور بہت ٹیلنٹ موجود ہے۔ میں اپنے تجربے کو آنے والے راؤنڈز میں شمار کرنے کی کوشش کروں گا،‘‘ حمزہ نے اپنے راؤنڈ کے بعد تبصرہ کیا۔ حمزہ نے حال ہی میں 2023 میں آسٹرین اوپن جیتا تھا۔

محمد آصف نے 4 برڈیز اور ایک بوگی فری فرنٹ 9 کے ساتھ آغاز کیا۔ تاہم وہ بیک 9 پر اپنی فارم کو جاری نہ رکھ سکے اور کلوزنگ ہولز پر برابری کی سطح پر کھیلے۔ آصف نے راؤنڈ کے بعد کہا کہ وہ مجموعی طور پر اپنے کھیل سے خوش ہیں۔ انہوں نے خاص طور پر نشاندہی کی کہ تیز رفتاری کی وجہ سے گرینز کو کھیلنا مشکل ہو رہا تھا، اور گیند کو لوہے کے طویل شاٹس پر پکڑنا مشکل تھا۔ آصف آج (جمعہ) اپنی اچھی فارم حاصل کرنے اور دوبارہ کم نمبر پوسٹ کرنے کے خواہاں ہوں گے۔

لاہور گیریژن گالف کلب کی طرف سے کاشف مسیح نے بھی -4 سکور کیا۔ کاشف 3s پر شاندار تھا جو درست شاٹ بنانے کی نشاندہی کرتا تھا۔ واقف حالات نے یقینی طور پر مدد کی کیونکہ کاشف نے فرنٹ 9 پر لگاتار تین برڈیز گرائے۔ اس کا راؤنڈ اور بھی بہتر ہو سکتا تھا لیکن 9 اور 18 کو بوگیز کے لیے۔

کاشف کے پیچھے سابق چیمپیئن متلوب احمد 69 کے اسکور کے ساتھ تھے۔ پچھلے سال کے فاتح احمد بیگ 70 کے اسکور کے ساتھ تیسرے نمبر پر تھے۔ 70 کے اسکور کے ساتھ دوسرے نمبر پر محمد رضوان، طلعت اعجاز، جعفر حسین جبکہ پاکستان کے نمبر ون محمد شبیر کا سکور تھا۔ 71 تھا.

مزید :

کھیل -