وفاقی وزیر فیصل واڈا کو دہری شہریت چھپانے پر نااہلی کیس میں نوٹس جاری،جواب طلب

وفاقی وزیر فیصل واڈا کو دہری شہریت چھپانے پر نااہلی کیس میں نوٹس جاری،جواب ...
وفاقی وزیر فیصل واڈا کو دہری شہریت چھپانے پر نااہلی کیس میں نوٹس جاری،جواب طلب

  



اسلام آباد(ڈیلی پاکستان آن لائن)اسلام آبادہائیکورٹ نے وفاقی وزیر فیصل واڈا کو دہری شہریت چھپانے پر نااہلی کیس میں نوٹس جاری کرتے ہوئے جواب طلب کرلیا،عدالت نے الیکشن کمیشن سمیت دیگر فریقین کو بھی نوٹس جاری کرکے دو ہفتوں میں جواب جمع کرانے کا حکم دیدیا۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آبادہائیکورٹ میںدہری شہریت چھپانے پر وفاقی وزیر فیصل واڈاکیخلاف نااہلی کیس کی سماعت ہوئی،وکیل درخواست گزار نے کہا کہ فیصل واڈا نے الیکشن کمیشن میں دہری شہریت کے حوالے سے جھوٹا حلف نامہ جمع کرایا،جسٹس عامر فاروق نے استفسار کیا کہ الیکشن کمیشن میں نامزدگی فارم جمع کرانے کی آخری تاریخ کیاتھی؟وکیل جہانگیر جدون نے کہا کہ نامزدگی فارمز جمع کرانے کی آخری تاریخ 11 جون تھی ۔

جسٹس عامر فاروق نے کہا کہ کیا الیکشن کمیشن میں جو حلف نامہ جمع کرایاگیا وہ درست نہیں تھا،وکیل جہانگیر جدون نے کہا کہ فیصل واڈا نے الیکشن کمیشن میں جھوٹا حلف نامہ جمع کرایا۔عدالت نے وفاقی وزیر فیصل واڈا کو دہری شہریت چھپانے پر نااہلی کیس میں نوٹس جاری کرتے ہوئے جواب طلب کرلیا،عدالت نے الیکشن کمیشن سمیت دیگر فریقین کو بھی نوٹس جاری کرکے دو ہفتوں میں جواب جمع کرانے کا حکم دیدیا۔ عدالت نے فریقین کو 24 فروری تک جواب جمع کرانے کی ہدایت کردی۔

مزید : اہم خبریں /قومی /علاقائی /اسلام آباد