داعش کا تہلکہ خیز منصوبہ منظر عام پر آگیا، بھارت خوف میں مبتلا ہوگیا

داعش کا تہلکہ خیز منصوبہ منظر عام پر آگیا، بھارت خوف میں مبتلا ہوگیا
داعش کا تہلکہ خیز منصوبہ منظر عام پر آگیا، بھارت خوف میں مبتلا ہوگیا

  

واشنگٹن (مانیٹرنگ ڈیسک) مغربی میڈیا نے شدت پسند تنظیم داعش کے اگلے اہداف کے بارے میں کئے گئے تازہ ترین انکشافات میں دعویٰ کیا ہے کہ یہ تنظیم امریکا کے ساتھ عظیم جنگ کی تیاری کررہی ہے اور اس جنگ کا آغاز بھارت پر ایک بڑے حملے سے ہوگا۔

اخبار ’’یو ایس اے ٹوڈے‘‘ میں شائع ہونیو الی ایک تحقیقاتی رپورٹ میں الزام عائد کیا ہے کہ ایک پاکستانی شخص سے 32 صفحات پر مشتمل اردو زبان میں تحریر کی گئی ایک دستاویز ملی ہے جس میں داعش کی بھارت اور امریکا کے خلاف جنگ کا پورا نقشہ بیان کیا گیا ہے۔ رپورٹ کے مطابق دستاویز میں بتایا گیا ہے کہ داعش افغان اور پاکستانی طالبان کو ساتھ ملا کر بھارت پر بڑا حملہ کرنے کی تیاری کررہی ہے اور اس حملے کے نتیجے میں پیدا ہونے والی تباہی کے ردعمل کے طور پر امریکا بھی داعش کے ساتھ کھلی جنگ کا آغاز کردے گا، جس کے بعد داعش کی طرف سے بھی امریکا پر حملوں کا آغاز کیا جائے گا۔

اخبار کا کہنا ہے کہ دستاویز کا انگریزی میں ترجمہ ہارورڈ یونیورسٹی کے ایک سکالر نے کیا ہے اور متعدد انٹیلیجنس ماہرین نے اس کے معائنے کے بعد اسے حقیقی قرار دیا ہے۔ سی آئی اے کے ریٹائرڈ اہلکار اور بروکنگز انسٹی ٹیوٹ کے سینئر فیلو بروس ریڈل نے اس دستاویز کے بارے میں بات کرتے ہوئے کہا کہ بھارت پر حملہ جنوبی ایشیاء کے شدت پسندوں کے لئے عظیم ترین مقصد کی حیثیت رکھتا ہے کیونکہ اس کے نتیجے میں پورے خطے میں عدم استحکام پیدا ہوسکتا ہے۔

دستاویز کے انکشافات کے بعد مغربی ممالک میں سیکیورٹی انتظامات کو مزید سخت بنانے کیلئے اقدامات کئے جارہے ہیں جبکہ سیکیورٹی اداروں کو مشکوک افراد پر سخت نظر رکھنے کے احکامات بھی جاری کردئیے گئے ہیں۔ بھارت کی طرف سے اس صورتحال کے بارے میں تاحال کوئی باقاعدہ موقف سامنے نہیں آیا۔

مزید : بین الاقوامی