دریشیام اداکارہ مینا کے شوہر انتقال کر گئے

دریشیام اداکارہ مینا کے شوہر انتقال کر گئے
دریشیام اداکارہ مینا کے شوہر انتقال کر گئے
سورس: @Twitter/R Sarath Kumar

  

چنائے (ڈیلی پاکستان آن لائن) ساوتھ انڈین اداکارہ مینا کے شوہر ودیا ساگرانتقال کرگئے ، وہ پھیپھڑوں کی بیماری میں مبتلاء تھے۔

ہنگامہ نیوز کے مطابق اداکارہ مینا جنہوں نے بزنس مین ودیا ساگر کے ساتھ 2009 میں شادی کی تھی۔اداکارہ نے مینا کے شوہر ودیا ساگر چنئی کے ایک پرائیویٹ اسپتال میں داخل ہونے کے بعد انتقال کر گئے۔ مبینہ طور پر وہ پچھلے کچھ مہینوں سے پھیپھڑوں کے انفیکشن کا علاج کر رہے تھے۔ ان کے عزیزوں میں ان کی اہلیہ اور اداکارہ مینا اور ان کی چھوٹی بیٹی نینیکا ہیں۔

ادکارہ کے انڈسٹری سے کئی خیر خواہوں نے سوشل میڈیا پر انکے اور اہل خانہ سے تعزیت کی۔مینا کے ساتھ کئی فلموں میں اداکاری کرنے والے سرتھ کمار نے انتقال پر اپنے غم کا اظہار کرتے ہوئے کہا، "اداکار مینا کے شوہر ودیا ساگر کے بے وقت انتقال کی خبر سن کر صدمہ پہنچا، مینا اور ان کے قریبی اور عزیزوں کے ساتھ ہمارے خاندان کی دلی تعزیت ہے۔ خاندان، اس کی روح کو سکون ملے۔"

ان کے علاوہ، شریک اداکارہ خوشبو سندر نے بھی اس خبر پر اپنے صدمے کا اظہار کرتے ہوئے مزید کہا، "ایک خوفناک خبر سے جاگ رہی ہوں۔ اداکار مینا کے شوہر ساگر کو جان کر دل ٹوٹ گیا، اب ہم میں نہیں ہے۔ وہ طویل عرصے سے پھیپھڑوں کی بیماری سے لڑ رہے تھے۔ مینا اور اس کی جوان بیٹی پر دل آ جاتا ہے۔ زندگی ظالم ہے۔ دکھ کے اظہار کے لیے الفاظ کی کمی پر۔ اہل خانہ سے گہری تعزیت۔

اداکارہ خوشبو سندر نے اپنے حالیہ ٹوئٹ میں میڈیا سے بھی درخواست کی کہ وہ زیادہ ذمہ دار بنیں اور گھبراہٹ کا باعث نہ بنیں۔ انہوں نے مزید کہا، "میں بہت عاجزی سے میڈیا سے درخواست کرتی ہوں کہ وہ تھوڑی ذمہ داری کا مظاہرہ کریں۔اداکارہ نے کہا کہ مینا  کہ شوہر کو 3 مہینے پہلے کووڈ تھا۔ کوویڈ نے ان کے پھیپھڑوں کی حالت خراب کردی۔ براہ کرم کوئی غلط پیغام نہ بھیجیں اور کسی قسم کا خوف پیدا نہ کریں یا یہ کہہ کر کہ ہم نے ساگر کو کووڈ سے کھو دیا ہے۔ ہاں ہمیں محتاط رہنے کی ضرورت ہے۔

واضح رہے کہ مینا، جو ساوتھ انڈسٹری میں بڑے ناموں کے ساتھ فلمیں کرنے کے لیے مشہور ہیں، موہن لال کے ساتھ دریشیام 1 اور 2  سیزن میں نظر آئیں۔ 

مزید :

تفریح -