آسٹریا میں پاکستانی سفارتخانے کی جانب سے روشن ڈیجیٹل اکاونٹ انیشی ایٹو سے متعلق ویبینار کا انعقاد

آسٹریا میں پاکستانی سفارتخانے کی جانب سے روشن ڈیجیٹل اکاونٹ انیشی ایٹو سے ...
آسٹریا میں پاکستانی سفارتخانے کی جانب سے روشن ڈیجیٹل اکاونٹ انیشی ایٹو سے متعلق ویبینار کا انعقاد

  

ویانا(اکرم باجوہ)ویانا میں پاکستانی سفارت خانے نے روشن ڈیجیٹل اکاونٹ (آر ڈی اے) انیشی ایٹو کے بارے میں شعور بیدار کرنے اور آسٹریا ، سویڈن ، چیک جمہوریہ ، پولینڈ اور جمہوریہ سلوواکیہ میں مقیم پاکستانیوں میں اس کے فروغ کے لئے ایک ویبنار کا اہتمام کیا۔ ویبنارکا اہتمام سویڈن ، پولینڈ اور جمہوریہ چیک میں پاکستان کے سفارت خانوں ، میزان بینک ، سٹیٹ بینک آف پاکستان اور پاکستان سٹاک ایکسچینج کے اشتراک سے کیا گیا جس میں پاکستانی کمیونٹی کے ممبران اور کمیونٹی تنظیموں کے نمائندوں نے شرکت کی۔

 اس موقع پر پاکستانی سفیر آفتاب احمد کھوکھر نے کہا کہ بیرون ملک مقیم پاکستانی انمول اثاثہ ہیں اور روشن ڈیجیٹل اکاونٹ (آر ڈی اے) انیشی ایٹو انہیں پاکستان کی معاشی بحالی اور نمو میں شراکت دار بننے کا انوکھا موقع فراہم کر رہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ آر ڈی اے کا اقدام پاکستان کے ساتھ تعلقات کو مضبوط بنانے کا ایک ذریعہ بھی ہے۔ انہوں نے کہا کہ یہ آر ڈی اے کے فروغ کے لئے ویانا میں سفارتخانہ پاکستان کا دوسرا ویبنار ہے اور اس کی مزید تشہیر کے لئے وہ کوششیں جاری رکھے گا۔ انہوں نے اکاونٹ کھولنے میں آسٹریا میں مقیم کچھ پاکستانیوں کو درپیش چیلنجوں کا بھی تبادلہ کیا اور رکاوٹیں دور کرنے کی تجویز پیش کی۔

 سویڈن میں پاکستانی سفیر ظہور احمد نے کہا کہ حکومت کی توجہ جغرافیائی سیاست سے جیو اقتصادیات کی طرف تبدیل ہوگئی ہے اور امید ظاہر کی ہے کہ روشن ڈیجیٹل اکاونٹ کے ذریعے پیش کردہ بینکاری اور سرمایہ کاری کے مواقعوں سے زیادہ سے زیادہ بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کو فائدہ ہوگا۔ پولینڈ میں پاکستان کے سفیر ملک محمد فاروق نے حکومت کے اس اقدام کو سراہا اور اس کے فروغ کے لئے تعاون کی یقین دہانی کرائی۔ جمہوریہ چیک میں پاکستان کے سفیر محمد خالد جمالی نے کہا کہ اقتصادی سفارتکاری حکومت کی مرکزی توجہ ہے اور بیرون ملک مقیم پاکستانیوں سے سرمایہ کاری راغب کرنے کے لئے آر ڈی اے بہت کارآمد تھا۔

میزان بینک کے صدر اور سی ای او عرفان صدیقی نے اپنے ریمارکس میں آر ڈی اے کے سٹاک ایکسچینج ، رئیل سٹیٹ اور نیا پاکستان سرٹیفکیٹ میں سرمایہ کاری کے فوائد پر روشنی ڈالی۔ انہوں نے یہ بھی بتایا کہ میزان بینک نے ربہ سے پاک بینکاری اور سرمایہ کاری کے مواقع کی پیش کش کی جو شریعت کے مطابق تھے۔

 سٹیٹ بینک آف پاکستان کے ایگزیکٹو ڈائریکٹر سید عرفان علی نے روشن ڈیجیٹل اکاونٹ انیشی ایٹو کی خصوصیات کی وضاحت کی۔انہوں نے یہ بھی بتایا کہ بیرون ملک مقیم پاکستانیوں نے آر ڈی اے کے اقدام پر بھاری ردعمل ظاہر کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ڈیڑھ لاکھ پاکستانیوں نے آر ڈی اے کھولے ہیں اور اس سکیم کے ذریعے 1.2 بلین ڈالر پاکستان منتقل کردیئے گئے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ 10 مہینوں میں پاکستان کو 24.2 بلین ڈالر کی ترسیلات زر ریکارڈ ہوچکی ہیں۔

 پاکستان سٹاک ایکسچینج کے سی ای او فرخ خان نے پاکستان کے سٹاک مارکیٹ میں دستیاب مواقع کے بارے میں ایک پریزنٹیشن پیش کی۔ انہوں نے کہا کہ سرمایہ کاروں نے سٹاک پر اعتماد ظاہر کیا ہے جو پاکستان کی ترقی اور ترقی کا ایک مثبت علامت ہے۔ میزان بینک میں شرعی تعمیل کے سربراہ ج احمد علی صدیق نے آر ڈی اے کھولنے کے طریقہ کار کے بارے میں ایک پریزنٹیشن پیش کی۔ انہوں نے سٹاک ایکسچینج ریل سٹیٹ میں سرمایہ کاری کے ممکنہ فوائد کے ساتھ ساتھ پاکستان میں رفاہی تنظیموں کو دیئے جانے والے عطیات کے بارے میں بھی وضاحت کی۔

مزید :

تارکین پاکستان -