شاہین آفریدی کی فیلڈنگ پر پاکستانی برہم

شاہین آفریدی کی فیلڈنگ پر پاکستانی برہم
شاہین آفریدی کی فیلڈنگ پر پاکستانی برہم

  



ایڈیلیڈ (ڈیلی پاکستان آن لائن) پاکستان اور آسٹریلیا کے درمیان ایڈیلیڈ میں جاری دوسرے ٹیسٹ میچ کا افتتاحی روز پاکستانی باﺅلرز کیلئے برا رہا اور کینگروز نے ایک وکٹ کے نقصان302 رنز کا پہاڑ کھڑا کر دیا۔

اگرچہ شاہین شاہ آفریدی نے پہلے روز واحد کامیابی دلائی مگر میدان میں ان کی ناقص فیلڈنگ نے پاکستانیوں کو برہم کر دیا جنہیں پہلے روز ہی یہ ٹیسٹ میچ ہاتھ سے نکلتا نظر آنے لگا ہے۔ شاہین آفریدی نے ڈیوڈ وارنر کی شاٹ پر اوور تھرو کے چار رنز دئیے اور اس ناقص فیلڈنگ کے باعث مجموعی طور پر ملنے والے 6 رنز اوپننگ بلے باز کی نصف سنچری مکمل کرنے میں مددگار ثابت ہوئے۔

بات یہیں پر ختم نہیں ہوئی بلکہ اس کے بعد ایک مرتبہ پھر ڈیوڈ وارنر نے ہی جب زوردار شاٹ لگائی تو باﺅنڈری لائن کے قریب کھڑے شاہین آفریدی سیدھا اپنی جانب آتا گیند دیکھ ہی نہ سکے جو باآسانی باﺅنڈی پار کر گئی اور یوں ڈیوڈ وارنر کے ٹیسٹ کیرئیر میں مزید چار رنز کا اضافہ ہو گیا۔

شاہین آفریدی نے یہیں پر بس نہیں کیا بلکہ ایک مرتبہ پھر آسٹریلین بیٹسمین کے بلے سے نکلی گیند کو روکنے کیلئے اس کے پیچھے بھاگے اور گیند کو باﺅنڈری لائن سے کچھ پہلے ہی روکنے میں کامیابی یقینی نظر آنے لگی مگر اس موقع پر شاہین آفریدی لڑکھڑا گئے تو اپنی فکر لاحق ہو گئی جس کے باعث سکور بورڈ میں 4 رنز اور بڑھ گئے۔

شاہین آفریدی کی جانب سے سیریز کے آخری اور اہم میچ میں ناقص فیلڈنگ پر شائقین کرکٹ مزید برہم ہو گئے ہیں جو آسٹریلین بلے بازوں کی جانب سے کھڑا کیا گیا رنز کا پہاڑ دیکھ کر پہلے ہی نالاں ہیں اور سوشل میڈیا پر اپنے خیالات کا اظہار کرنے میں مصروف ہیں۔

مزید : کھیل