دبئی میں2 روزہ گلوبل پراپرٹی ایکسپو کے انعقاد کے بعد ایکسپو میں شامل تمام شرکاء کے اعزاز میں عشائیہ کا اہتمام

دبئی میں2 روزہ گلوبل پراپرٹی ایکسپو کے انعقاد کے بعد ایکسپو میں شامل تمام ...
دبئی میں2 روزہ گلوبل پراپرٹی ایکسپو کے انعقاد کے بعد ایکسپو میں شامل تمام شرکاء کے اعزاز میں عشائیہ کا اہتمام

  

دبئی (طاہر منیر طاہر) دبئی میں 2روزہ گلوبل پراپرٹی ایکسپو کے انعقاد کے بعد جنت گروپ کے جنت آفریدی کی جانب سے ایکسپو میں شریک تمام شرکاء کے اعزاز میں عشائیہ کا اہتمام کیا گیا۔ ہنس گلوبل اور پریمیئر اے آئی ایم کیپٹل نے کیا۔ عشائیہ کے موقع پر ایکسپو میں شامل تمام شرکاء کی حوصلہ افزائی کی گئی اور انہیں اعزازی ایوارڈز، شیلڈز، اسناد اور دیگر انعامات سے نوازا گیا۔

اعزازی ایوارڈز اور شیلڈز حاصل کرنے والوں میں شاہد حسین، طارق محمد خان، طارق رشید شامل ہیں۔ ارشد انجم، میاں محمد ایوب، محمد وسیم چودھری، سید عباس، ملک دانیال، آفاق احمد خان، علی الصباح، اشرف خان، میاں منیر ہانس، ملک اسد عباس، ملک اویس اعوان، سید عزادار حسین، وقار حسین اور محمد ایوب شامل تھے۔ . تقریب کے مہمان خصوصی ماہر ابراہیم علی اور بزنس مین ماجد رسول تھے۔ گلوبل پراپرٹی ایکسپو کے منتظمین نے ایکسپو میں شرکت کرنے اور اپنی اپنی کمپنیوں کے سٹالز لگانے پر ایکسپو کے تمام شرکاء کا شکریہ ادا کیا۔

پریمیئر کیپٹل اشرف خان اور دی ہنس گلوبل کے میاں منیر ہانس نے کہا، ’’اوورسیز پاکستانیوں‘‘۔ رہائشی اور کمرشل پلاٹ سستے اور مناسب قیمتوں پر فراہم کرنے کے لیے مستقبل میں بھی اسی قسم کی پراپرٹی ایکسپوز کا انعقاد ہوتا رہے گا۔

مزید :

تارکین پاکستان -